Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

..για μενα..

..μονος μου στο ομορφο λαυριο...

 ..βιωνω τη ζωη μου με της ρυτιδες μου και τα ασπρα μου μαλλια..

. ...με τη κορμοστασιά μου του αιωνιου έφηβου.. .

.και την παιδικη μου καρδια...

..............

.....στη ζωη μου δε κρατησα κακια σε κανεναν.. 

..δεν χωραει ουτε στο χαμογελο μου.. 

..ουτε στη ψυχη μου... 

...στη καρδια μου εχω μονο αγαπη..... 

............

 ..επισης στη ζωη μου δεν εμαθα ποτε να παιζω με ψυχες...

 ..οχι γιατι δεν μπορουσα..

. ..αλλα γιατι οι ψυχες δεν ειναι παιχνιδια... .

..........

 ..η ηθικη στη ζωη μου ηταν παντα απλη... 

..μου φερεσαι καλα... 

..σου φερομαι καλυτερα.... 

...........

 ..παντα ξορκιζω το κακο με χαμογελο και προχωρω..

. ...............

. ...και τελος.... 

..οτι αγαπησα περισσοτερο στη ζωη μου με προδωσε....

 ....και οτι λατρεψα αποδειχτηκε ψευτικο... 

...το μονο που δεν κατορθωσα στη ζωη μου ειναι να αγαπηθω......

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου