Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

σας κλαιω στα μεθυσια..


 .ομορφο μου λαυριο και ωραια κερατεα... 

..και σας το λεω στα ισια... ..αποψε δεν σας πενθω στο δακρυ μου αυριο που φευγω... 

...ουτε στο αδειο κρεβατι μου που δεν εχω παρεα... ...εγω εσας αγαπες μου... 

..ομορφο μου λαυριο και ωραια κερατεα ... ...σας κλαιω αποψε πανω στα μεθυσια μου... ......

. ..αναμεσα σε σας και σε μενα ομορφο μου λαυριο και ωραια κερατεα....

 ..αποψε τελευταια μου μερα εδω και δεν υπαρχει τιποτα πια παρα μονο οι μερες της προσμονης της παρατασης μας...

...ξερω μου χαρισατε εικονες φωτεινες τοσο καιρο κοντα σας... 

..τωρα ομωςμου δινετε στιγμες σκοτεινες... ..αποψε εξω κανει κρυο και φυσαει...

 ..και σας ζηταω απλα της εικονες που μου στερησατε να μεινω θελω....

 ...για να ζεσταθω... ......

 ..ομορφο μου λαυριο...

 ..ωραια μου κερατεα....

 ...στην υγεια σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου