Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

να τα πουμε..? λιγο σεβας ρε παιδια..

.. 

...και ο νοικοκυρης του σπιτιου χιλια χρονια να ζησειιιιι..

..ο νοικοκυρης μπορει να ζησει..

..εσεις δε ξερω αν θα συνεχισετε να ειστε καλα..

..δε λεω συμπαθητικα αυτα τα παιδακια αλλα οχι και να μου κτυπουν απο της 8"00 το πρωι το κουδουνι..

...........

..και ενώ ειμαι πανω στο καλυτερο του ονειρου μου..

..οτι ειμαι παρεα με την ηλιοκεντητη μου

..και τη φιλη της τη monika mpeloutsi..

..και βλεπω οτι ειμαι μεσα στο δασος πανω στο χάος της καμαριζας..

..του ομορφου λαυριου..

.. μεσα στο σπιτι της μπροστα στο αναμμενο τζακι.

..και της εριξα τη πρωτη τουφεκια...

..και πλησιαζω τη σταρ φιλη της σε αποσταση αναπνοης....

..και ετοιμαζομαι να αδειασω το οπλο μου πανω της...

..............

..αρχιμηνια  και αρχιχρονια...

..νασου και η φιλαρμονικη χορωδια του αγρινιου.

..με τα τριγωνακια και τα αλλα τα κλαμπατσιμπανα στα χερια τους..

..να ψελνουν το ωσωννα.. 

...και να..

..παει και η ηλιοκεντητη.

..παει και η monika.

..παει και το οπλο τσαμπα λερωθηκα.

.. παει και το τζακι μαζι...

.............

..και εγω εβγαινα μικρος με τους φιλους μου να πουμε τα καλαντα.

..αλλα ειχανε ενα αλφα σεβας.

..προς τους σκληρα εργαζομενους.

..τους νυχτοβιους απο τα παρτυ..

..και τους μπαροβιους.

............

..δεν βαραγαμε τα κουδουνια του κοσμου απο το χαραμα..

...και ηλπιζα σημερα να κοιμηθω ως αργα για να ειμαι φράπος το βραδυ  στο παρανομο ρεβεγιον.

...............

..αλλα φιλες μου ας μη τρελαινομαι αυτες της μερες που ειναι γιορτινες..

...δεν λεει να εισαι γρουσουζης..

..και το βραδυ εχω να παιξω χαρτια..

...............

..βαζω μια αγαπημενη μου κασετα με τα αντάρτικα της δημητριαδη..

..αναβω το τζακι..

...και ψηνω καφε...

..αν επεφτε και λιγο χιονακι εξω θα ολοκληρωνοταν το σκηνικο..

..θα νομιζα οτι ξυπνησα στη πραγα...

....................

..τελικα οι διακοπες ειναι το ωραιοτερο δωρο που μπορει να σου κανουν οι γιορτες....

...αν δεν νιωθεις φιλες μου την αναγκη να αγορασεις οτι υπαρχει στης βιτρινες...

...............

...και αν δε τρωει και ο πωπος σου να μποτιλιαριστεις στο κεντρο της πολης..

..και ας εχει απαγορευσει μετακινησης...

..με αλλο τοσο πολυ κοσμο καταναλωτες της τελευταιας στιγμης..

..οι γιορτες ειναι μουρλια...

.............

..περνης τα πρωινα σου χωρις αγχος..

..καθεσαι στο τζακι σου μιλας καμία δυο ωρες με τους φιλους σου στο τηλεφωνο...

..χαζευεις παληες φωτογραφιες..

..ακους τραγουδια..

..και το κυριοτερο βρισκεις χρονο να σκεφτεις...

...και του χρονου....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου