Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

Θα σέβεστε γιατι ανηκω στη γενιά αυτη..


 ......ψιτ..?

...θα σεβεστε γιατι....

ανηκω στη γενιά που επερνε της κασετες TDK ....

....και κλεινομουν στο δωματιο μου να μαγνητοφωνησω τραγουδια απο τους δισκους μου....

............

...και παντα εκεινη τη στιγμη εμπαινε η μαναμ μου μεσα και ελεγε...

..ελα κατω ετοιμο το φαγητο να φας...

..και μου χαλουσε ολο το σκηνικο....

..............

...αχ ! 

..δε ξεχνιουνται αυτα με τιποτα....

................

..και το αλλο...

..που εγραφα σε χαρτι τα τραγουδια που ηθελα να γραψω σε κασετα...

..τα πηγενα στο δισκαδικο μεσα στο αγρινιο για να μου τα γραψει σε κασετα....

.................

..και με τη λαχταρα και αγωνια περιμενα την επομενη μερα να παω να τη παρω να την ακουσω....

......

...αχ ! καλες εποχες τοτε...

...τωρα το δωματιο μου εμεινε μονο του με το αγαπημενο μου στερεοφωνικο....

...τη βιβλιοθηκη μου με τα βιβλια της νομικης πανω...

...τα πουκαμισα μου....

...οι παληες μου φωτογραφιες...

...και της μανας μου τα ασπρα κεντημενα πανακια καρέ πανω και παντου...

...............

...για αυτο λεω θα σεβεστε γιατι ανηκω στη γενιά αυτη....

...γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου