Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

αποψε δωστε πονο..


 ...αποψε η τηλεοραση με μαγευει με πλανευει με ξελογιαζει..

...η βιταλη ο αντυπας  και ο μελας οι αγαπημενοι μου τραγουδιστες..

..καθως τους ακουω ριγη φερνουν στη καρδια μου και σκιρτηματα...

..οπτασιες και πλαναμετα τα τραγουδια οπως τα ακουω....

..δεν ξερω ποιον να πρωτοακουσω...

.............

..σαββατοβραδο...

...μονος μου πινοντας κρασακι ροζε να με

ταξιδευουν...

..ολα τα υπεροχα τραγουδια τους  εξοστρακιζονται αποψε πανω στη μοναξια μου....

...ολα μπαινουν μεσα στη ψυχη μου καθως τους βλεπω και τους ακουω..

...........

..εναστρη νυχτα αποψε εξω στο ομορφο λαυριο που ειμαι  για μενα..

..αφηνομαι στο κρασακι μου και στα τραγουδια τους...

.........

..και στο θολο της σκεψης μου και στο κρυωμα μου...

..σαν αγιο δισκοποτηρο μάλαμα χυνεται μεσα στη ψυχη μου αποψε..

..σημαδι χαρας στη μοναξια μου οπως τους βλεπω ...

..αφηνω τη ψυχη μου να ενωθει μαζι τους και φωναζω...

..μελα αντυπα βιταλη...

..δωστε πονο χαρακωστεμε αποψε...

......

...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου