Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Σοκολάτα το νέκταρ της ζωής μου..



.....δεν τα καταφερα...

 ...δεν μπορουσα με τιποτα να αντισταθω ηταν εδω μπροστα μου...

..λαχταρω να την ανοιξω....

 ...την αγγιζω με τα χερια μου..

. ..την ανοιγω..

 ..και τη κοβω σε κομματι μικρο....

..... ...να τη φαω ολη θελω και ας ειναι ακομη απογευμα... 

..ηδονικα μεχρι να τελειωσει... 

 ...θελω να τη γευομαι μεσα στο στομα μου σιγα σιγα...

 ...τη δαγκωνω... 

...και απολαμβανω τη ωραια γευση της...

....... ...και ευχαριστημενος και πινοντας το φραπε μου... 

....να ομολογω ναι αυτη  ειναι η αγαπημενη μου σκολοτα....

... ...και... 

..ειναι ενα απο τα φετιχ μου...

 .. της αγαπω και εχω λατρεια με της σοκολατες... ..ειναι για μενα το νεκταρ της ζωης μου..

...ειμαι σοκολατακιας τη να κανω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου