Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

καλημερα τη κανεις νασαι παντα καλα...


.......και αφου ανοιξαν τα θλιμμενα μου ματια...

...χασμουρηθηκε το πικραμενο μου στομα.....

...και τεντωθηκε λιγο  και το ωραιο κορμι μου...

................

...μια ζοχαδιασμενος μια στο γελαστο πρωι πρωι πρωτα εστρωσα το κρεβατι μου...

..τη θελω και το στρωνω λεω μεσα μου..

... αφου δεν προκειται καμια φιλη να ερθει να με δει η να πλαγιασει εδω...

..............

...αναψα την αγαπημενη μου μικρη μου σομπα ετσι για παρεα...

...εξω εχει πολυ αερα σημερα εδω στο ομορφο μου λαυριο..

..εψησα και ενα ωραιο διπλο καφε...

...διπλα ο αργος μου θανατος τα φτηνα τσιγαρα μου....

.................

....καλη μου φιλη εσυ...

...και τωρα που με διαβαζεις σιωπηλα...

τοτε μπορω να σου πω....

................

..καλημερα τη κανεις να  'σαι παντα καλα....

...και οταν εισαι κοντα μου και οταν εισαι μακρυα...

...τραγουδι ειναι αυτο βρε καλο μου...

...............

....καλη ωραια εβδομαδα σε ολους μας...

....ομορφη μερα...

...καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου