Τρίτη 18 Μαΐου 2021

ειναι μια ωρα δυσκολη ..


 

......ωραια μου κερατεα..

...αυριο ειναι μια ωρα δυσκολη του χωρισμου μας η ωρα..

...βαρυς ο πονος και βουβος θα ειναι..

...........

...αχ ! ωραια μου κερατεα με πλανεψες με τα τοσα ομορφα σου που ειχες..

......

....φευγω ομως αυριο ευγενικα απο κοντα σου..

..φευγω και οπως ευγενικα ηρθα στη πολη σου..

...αποψε σου γραφω για τελευταια φορα..

...και πινω με το κανατι τον πονο που μου εδωσες..

............

..ωραια μου κερατεα..

...δε θα αφησω ιχνη να με ξαναβρεις...

...ουτε ζητω για τα τοσο πονο που μου εδωσες τιποτα..

....αν με εκτιμουσες δε θα με εκανες να σου φυγω..

...για τους αλλους εκανες ομως..

..ετρεξες..

...........

....η παρουσια μου να μεινω ακομη εδω να δουλεψω εγινε πονος και αγγιξε μεσα την ψυχη μου..

....δεν θα ψαξω για εξηγησεις..

...το μικρο μου ονειρο που ηθελα πολυ να μεινω εδω βυθιστηκε στη θλιψη..

..........

....αποψε δεν εχω δακρυ να με γλυκανει μεσα μου..

...και αυτο που πινω αποψε εδω μονος μου στο ομορφο λαυριο μου..

....νοθευμενο ειναι..

.. γιατι το  μαρτυρικο μου φευγιο απο αυριο παντα θα με πληγωνει..

............

...τωρα που το ονειρο μου δε χωραει πουθενα επεσε στα ματια μου και εγινε δακρυα..

............

..ωραια μου κερατεα..

..θα σε θυμαμαι παντα..

..μεσα απο της πολλες φωτογραφιες που σου τραβηξα..

..τα σημειωματα μου..

..τους αγαπημενους συναδελφους μου..

..θα σε θυμαμαι ομως απο τους ωραιους σου δρομους σου που ηταν αγνωστοι και μου εγιναν αγαπημενοι..

...και για οσα μεσα μου απο σενα απεκτησαν αξια...

..........

....αχ ! ..ωραια μου κερατεα..

..πλανευτικα με ονειρα πως θα μεινω κοντα σου αλλα δεν σαρκωθηκαν ποτε..

..τωρα μια θαλπωρη μαιου εμεινε μεσα μου και η σιωπη..

..το φευγιο μου δεν εχει εποχες..

..μελαγχολικοι οι ψιθυροι μου αποψε που αυριο σου φευγω..

...και τα λογια μου και ο αγωνας μου που εκανα για τη παραταση μας να σου μεινω και αλλο...

..ξεροφυλλα εγιναν και σκορπιστηκαν στα πεζοδρομια σου που σου καθαριζα..

.......

...εχω τοσα πολλα να θυμαμαι..

..τοσα ωραια πραγματα που εζησα μεσα στην αποθηκη μας..

..που θα ειναι μεσα στη καρδια μου για πολυ καιρο..

..γιατι περασα πολυ ομορφα κοντα σου..

..........

...ωραια μου κερατεα..

...σε παρακαλω μη πεις τιποτα...

...γιατι...?

...αυριο ειναι μια ωρα δυσκολη...

..αντιο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου