Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

ενος λεπτου σιγη για μια καρδια ❤️


 ...

.....μεσημεριασε και πινω μονος μου εξω στην αυλη το παγωμενο μου ούζο..

.....καταπινω αδιαβαστο το δηλητηριο της μοναξιας και γευομαι την απουσια μου...

.................

...ομορφο μου λαυριο..

..τραυμα η πληγη μου αιμορραγει που εφυγα και εσυ εκει παντα ομορφο να εισαι...

................

....κοιτω της φωτογραφιες που σου εχω τραβηξει...

...και ο λυγμος του τερλεγκα που ακουω απο τη κασετα με κανει να σιγοτραγουδω το ασμα...

................

..ενος  λεπτου σιγη για μια καρδια που ραγισε...

..σαν τον αετο στη γη που η ανεργια απο το ομορφο λαυριο τον εδιωξε...

..........

...ομορφο μου λαυριο...

... πως να εισαι σημερα που ειμαι μονος μου εξω στην αυλη  μου τα πινω και ποναω....

.............

....μονο το μικρο γατί μου τη λαυριωτισσα..

..και τη γατα μου τη κερατιωτισσα...

.. και το σκυλο μου το λαυριος εχω για παρεα....

...................

.....ελα γεια μας ομορφο λαυριο μου...

.. και ωραια μου κερατεα...

..ας πιω σημερα για εκεινη τη δουλεια που πιστεψα ο χαζος...

......."""τη δεν ειμαι """....

...οτι θα ηταν παντοτινη και θα μεινω για παντα κοντα σας να δουλευω..

..........

...ας πιω για αυτη την αγαπη που σας ειχα...

..και τωρα εφυγα απο της ομορφες πολεις σας...

...και ερημωσε η ζωη μου...

............

...ομορφο μου λαυριο...

..ωραια μου κερατεα...

...στην υγεια σας...

......ღ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου