Παρασκευή 21 Μαΐου 2021

σου ερχομαι..


 

.....καλη μου φιλη...

 ..σου ερχομαι καλο μου για να καταλαγιασω τους δαιμονες σου.... .......

..... ..με ενα αγνο χαδι μου και με το χαμογελο μου... ..να σου κλεισω ολες της πληγες σου.. ..

............. ..ερχομε με την αγκαλια μου να σου παρω το πονο που δε σε αφηνει το βραδυ... 

...να σου παρω τη πικρα που εχεις...

 ..να σου παρω τη στεναχωρια που σε αφηνει ξαγρυπνη ολες της νυχτες... ..........

....... ..ερχομαι να σου φερω την αγαπη στην καρδια σου...

 ..το γελιο στα χειλη σου... 

..τον ηλιο και παλι στη ζωη σου.... 

... σου ερχομαι καλο μου.. ...........

..... ..ερχομαι και σου φερνω τα αγαπημενα μου βιβλια  νερουντα και καβαφη... ..........

.. ..σου φερνκασετες με παληα λαικα τραγουδια.... ...

....... ..σου φερνω δωρο το τετραδιο μου γραμμενο μονο για σενα... ......

..... ..σου λεω ερχομαι...

 ..δεν με νοιαζει η αποσταση η διαδρομη... 

..οταν η φιλία ειναι δυνατη.. .

.ερχομαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου