Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

ουζο μονος μου να πινω..



......ω ! καλη μου φιλη εσυ... .

..μπορει να ειμαι αντρας δυνατος.... ..αλλα τα βραδυα μονος μου οπως ειμαι εδω στο ομορφο λαυριο και χαζοπινω σπαω..

. ...καλο μου αποψε δεν αντεχω αλλο θα κανω φραγη εισερχομενων σκεψεων... .......

... ..μονος μου να πινω ουζο να ακουω παληες κασετες να παραβιαζω της ενοχες μου.. 

..να γδερνω το εγω μου.. ..να σκιζω της σκεψεις μου... ..και να γεμιζω προστυχα τους τοιχους της καρδιας μου.. ........

... ...και εσυ να κανεις την ηθικη σφουγγαρι και τα σβηνεις... ......

 ...πινω παγωμενο ουζο παρεα με τη μοναξια μου και εξαντληθηκα... 

..ανοιξα το τετραδιο μου που σου εγραφα και βρηκα ενα αχναρι σου με τα αρχικα σου... ........

..... ..τωρα καθομαι εδω πινοντας και σε περιμενω... ..δεν μπορει θα περασεις καλο μου... .......

..... ..η νυχτα καταπινει τα τραγουδια που ακουω και της λεξεις που θελω να σου πω... 

..και ολα κλειστα μεσα μου.... .......

.... ...και εσυ εκει να λατρευεις τη σιωπη μου την ωρα που χαμηλωνω το βλεμμα μου... 

..για να μην αντικρισεις το πονο μου...

 ...στην υγεια σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου