Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Μπρουσκο εν αγγελων γευσεις..




 

.....μπρουσκο... .. εν αγγελων γευσεις αποψε... .

.μονος μου στο μικρο δωματιο μου και να πινω το παγωμενο  κρασακι... ......

....... ...πινω και ταξιδευω  στο ονειρο μου ... ...ταξιδευω στο εγω μου...

 ..αφηστε με... .......

........ ...αφησα τη φιλη μου να γραψει πανω στη ψυχη μου.... 

..και αποψε προσπαθω να συλλαβισω τα μικρα σημειωματα της.... ........

.... ..σαββατοβραδο μονος να πινω να γραφω.. 

..να πινω τα δικα μου ποτα...

 ..να φουμαρω τα δικα μου τσιγαρα...

. ..δε θελω αλλο απο τα δικα της χαρμανια...

 ..ουτε αλλα της ψευτικα μηνυματα... 

..μου κανουν φλεματα μεσα στη ψυχη μου... ...σαββατοβραδο και να ψαχνω την εξοδο κινδυνου.... 

...απο τα ονειρα μου...

. ...στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου