Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

Καλό μου ταξίδι..


 

....στη ζωη μου οπουδηποτε και αν πηγαινω..

..πηγαινω παντα με ολη μου τη καρδια...

................

..γιατι..?

..ειμαι απο αυτους που γεμιζω το ντεποζιτο βενζινη...

..περνω στο σακο μου τα απαραιτητα...

..και κοβω αλυσιδα ...

..μου αρεσει να ταξιδευω...

................

αγαπημενο μου λαυριο..

..ωραια μου κερατεα..

...σαββατο πρωι και ειμαι στο δρομο..

..σας ερχομαι...

...........

..σας  ερχομαι χαρουμενος και φερνω μαζι μου τη αγαπη μου τη λατρεια μου το χαμογελο μου...

........

...ομορφο μου λαυριο...

.. σου ερχομαι για να απολαυσω παλι την ηλιολουστη αγκαλια σου...

..........

..ωραια μου κερατεα ...

..σου ερχομαι για να απολαυσω το μεγαλο ωραιο σου πανηγυρι...

........

...καλο μου ταξιδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου