Τρίτη 27 Ιουλίου 2021

οι δηθεν φιλοι μου..


 

...οι φιλοι μου ψευτικοι εξ ' αρχης....

..σιγα σιγα ομως αποκαλυφθηκαν....

............

..μεταμορφωθηκαν σε αυτο που παντα προσπαθουσα να αποφυγω...

..............

...στο λιγο...

..το φτηνο....

..το αναξιοπιστο...

..το αδιαφορο...

...στο ψεμα τους....

.............

...οι ταχαμ φιλοι μου....

...μου μιλουσαν με τοση ειλικρινεια που γελουσε η πουστια μεσα τους...

...... 

.. καταλαβαν οτι μου φερθηκαν λαθος και ακομη και τωρα με αποφευγουν.. 

... τους δωσαμε αξια και πραγματα και δεν τα εκτιμησαν... 

.. μας αδειασαν...

............. 

.. τους κοιτουσα στα ματια οταν τους μιλουσα αγνα αληθινα.. 

.. αυτοι τα κατεβαζαν για να κρυψουν το ψεματο τους... 

......... 

.. τωρα αρχισα να φυλαω τον εαυτο μου και μηδενισα το κοντερ.. 

.. και δε τους δεχομαι πισω για φιλους..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου