Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

φιλη μου σου πηρα δωρακι γλυφιτζουρι


 ..ηλιοκεντητη μου...

..καλη μου φιλη εσυ..

..απο το μικρο παζαρακι που εχει η ωραια  Αγια  Παρασκευη του Αγιου κωνσταντινου μας...

..που γιορταζει σημερα..

...................

..σε θυμηθηκα.... 

.. και απο τη παγκα του δημοφιλη λακη

..σου πηρα ενα μικρο δωρακι... 

... να βγηκε και τραγουδι.. 

........... 

..καμαριμ εσυ.. 

..σου πηρα γλυφιτζουρι...

...καταξοδευτικα  βρε...

..πω πω πρωι πρωι με εβαλες μεσα..

...ετσι θελω να μου γελας καλό μου..

................

..δεν ειχε ομως  κοκορακι..

..και σου πηρα καρδουλα...

..για να τη γλυφης μπας και σου φυγει η πικρα της ζωης σου...

.............

...φουλαμ ακου..

..αυτο ομως θα σου στοιχισει λιγο ακριβα να το ξερεις....

...οπως μια αγκαλια ενα χαδι ενα φιλακι..

...φιλακια στα χειλακια στα μαγουλακια  στα χερακια  στα μπουτακια..

...μη μου το αρνηθεις...

..φιλιαα....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου