Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

Αγιε Ιωαννη νονε του Χριστου μας βοηθαμε..


 

..Αγιε Ιωαννη Προδρομε Βαπτιστα και νονε του Χριστού μας..

..εσυ που γιορταζεις σημερα και παλι.. 

..εσυ ο μεγαλος νυστευτης προτυπο εγρατειας..

................ 

..εσυ που εχεις βρει το δρομο για να τρεφεις το πνευμα σου για να εξυψωνεσαι σε ουρανια μηκη και πλατη σε ικετευω βοηθησε με...

............... 

..δωσε μου να εχω μεσα στη ψυχη μου..

..κανε μου να εχω μεσα στη καρδια μου συνοικο την αγαπη τη καλοσυνη το δοσιμο...

............... 

..και οταν θα μου δινουν πραγματα εδω οπως τοτε στο ομορφο λαυριο που ημουν.. 

..απο τα λιγα που περνω βοηθαμε να δινω μια χαψια απο τα πλουσια φαγωσιμα μου στους φτωχους... 

................ 

..στο ονομα της χαρης σου και για δειγμα του λιμου της ψυχης μου...

για να μη ξεχνω ποτε τη φτωχεια μου...

..και τη ασχημα περασα εκει στο ομορφο λαυριο μου.. 

............ 

..Αγιε Ιωαννη Προδρομε και Βαπτιστα..... 

..γλυκαινομαι και εγκωμιαζω της αρετες σου καθως μονος μου εδω εξω στην αυλη μου καπου καπου διαβαζω τους χαιρετισμους σου....

................ 

..ημαρτον σχωραμε Αγιε Ιωαννη μου και νονε του Χριστού μας..

..βοηθα σε παρακαλω ολους τους απανταχου φυλακισμενους και δωστους δυναμη...

.. τους αρρωστους καντους καλα...

..και της μαναδες που εχασαν παιδια απο τροχαια η ναρκωτικα γινε παρηγορια τους παρε το πονο που εχουν η ψυχη τους...

............... 

..και τωρα..

Αγιε Ιωαννη μου Προδρομε και βαπτιστα...

..σε ικετευω κανε κατι προς ολους τους φτωχους τους αστεγους τους ανεργους...

..να βρουν μια δουλεια να φανε μια χαψια γλυκο ψωμι ...

..βοηθα τους ολους οπως βοηθησες και μενα τον ανεργο και βρηκα δουλεια στο ομορφο λαυριο τοτε...

.. βοηθα ολους τους απανταχου συμβασιουχους... 

... βοηθα φωτισε τη παραταση μας να βγει γρηγορα και να γυρισω πισω στην ωραια κερατεα μου.. 

............ 

..και γω ο αχρηστος ο ακαθαρτος ο ακοινωνητος  και αμαρτωλος δουλος του Χριστού μας..

..καθε τετοια μερα θα θυμαμαι παντα την αγια γιορτη σου..

.. θα σου αναβω το καντηλι θα λιβανιζω και θα εχω την αγια εικονα σου κοντα μου...

..και θα σου ταζω προσευχη και νηστεια ολη τη μερα για την αγια γιορτη σου που ξημερωσε...

.................... 

..βοηθεια μας..

καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου