Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Να τα πούμε...


 ...ωπ..!

..να και το μικρο στεφανι λουλουδιων

για τα καλαντα των πιτσιρικαδων...

...........

...πριν τρια χρονια οταν ημουν στο σπιτι καθε χρονο παραμονης απογευμα λαζαρου...

..θυμαμαι καθομουν εξω στην αυλη μου και εφιαχνα ενα μικρο στεφανι για τα δυο γειτονοπουλα που μου το ζητησαν...

............

..επερνα ενα καλαμι εναμιση μετρο...

..εδινα μια ξυλοβεργα απο λυγια....

...εκανα και ενα σταυρο μεσα...

..και το στολιζα με πασχαλιες με βιολετες κρινα και τριανταφυλλα...

...στη κορυφη και στο κατω μερος εβαζα και ενα κουδουνακι...

............

..τωρα τρια χρονια φευγατος πασχα μονος μου..

..μια στο ομορφο λαυριο..

..μια στην ωραια κερατεα..

..και τωρα στο ωραιο αιγαλεω που ειμαι...

..τα νοσταλγω ολα αυτα πολυ...

..............

..το στεφανι του λαζαρου..

..τη γειτονια το σπιτι μου ..

..τα γειτονοπουλα μου..

.. το πασχα και το χωριο μου...

..........

..πρωτα σε μενα ερχοντουσαν πρωι πρωι  να τα πουνε...

...ειχα καλο χερικο μου ελεγαν...

...τα περιμενα κιολας για να τα δω να τα ασημωσω πρωτος...

..και καμαρωνα το στεφανι μου που τους εφιαξα..

...............

...καλημερα θειο χρηστο να τα πουμε μου ελεγαν...

...καλως στα  καλως στα ..

..πες τα βρε τους ελεγα χαμογελωντας τα...

...................

...του λαζαρου σημερα πω πω τη θυμθηκα...

...το στεφανι του λαζαρου με γυρισε συναισθηματικα πολυ πισω...

..........

...με γυρισε..

..στης ομορφες στιγμες στο σπιτι μου οταν το εφιαχνα το στεφανι των παιδιων...

..που πηγενα στους κηπους και εκλεβα λουλουδια..

...αχ ..!  

..εποχες αγνες  στιγμες ωραιες και καλες για μενα..

........

...φιλες μου και φιλοι...

...και του χρονου...

............

...καλημερα...

...να τα πουμε...

...........

..λαζαρε μου λαζαρε μου..

..φιλε και αγαπητε μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου