Παρασκευή 15 Ιουλίου 2022

Ερωτα φτερωτε θεε μου..


 

..φτερωτε ερωτα θεε μου.. 

..με πληγωσες πολυ με το βελος σου στα ισα με αφησες να αγαπησω τον ομορφο πειραια.. 

..... .... 

..ξερω το μεγαλυτερο λαμογιο εισαι εσυ γιατι κτυπας παντα πισωπλατα....

..και αυτο δεν ειναι ωραιο..

............ 

..κτυπα φτερωτε θεε μου  τον κοσμο να ερωτευτουν τον ομορφο πειραια.. 

..τη κτυπας μονο εμενα....

..αφου ξες δε σε πολεμω ποτε..

..και ουτε πανοπλια αγαπης εχω...

..ξερω ειμαι πεζος..

..και εσυ εχεις φτερα και με καταδιωκεις...

......... 

..ματαιος ο αγωνας μου που τρεχω να κρυφτω κατω στον ομορφο ορμο της αφροδιτης για μη με βρεις και με σημαδεψεις...

............ 

..ειναι αληθεια τελικα ο μικρος φτερωτος θεος μας βρισκει ολους..

................ 

..φτερωτε θεε μου...

...εκανα μια ευχη και εσυ την εκανες πραγματικοτητα...

..με κτυπησες μεσα στη καρδια με λαβωσες πολυ..

 και τωρα το αγαπαω τον ομορφο πειραια.. 

............. 

..μου αρεσει ομως να γραφω πολλα για τη ζωη μου εδω...

..και για τον ομορφο πειραια  που τοσο πολυ τον αγαπω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου