Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022

Σκοτωστρα μου το κρεβάτι σου διπλό μα το το σεντόνι σου μονό.


 

.. Σκοτωστρα μου..

..το κρεβατι σου διπλό μα το σεντονι μου μονό..

..τοσο μεγαλο κρεβατι που εχεις και εσυ να κοιμασαι μονη και στη ακρη.. 

.. αποψε θα ηθελα να σου ερθω..

.. να γεμισει το σκοταδι σου φως.. 

.. και να σου παρω οτι σε πονα.. 

.............

..Σκοτωστρα μου..

.. δεν θέλω τα λογια σου και τη καλημερα σου καθε πρωι.. 

.. τη παρουσια σου θελω.. 

.. αυτη που με ηρεμει και μου επιτρεπει να κανω ονειρα..

.............

.. ασε με να σου ερθω καλό μου να μπερδευτουν τα κορμια μας.. 

.. δεν θα σου πω τίποτα αν μου τραβας το σεντονι.. 

.. ουτε για το τροπο που κοιμασαι.. 

.. δεν με ενοχλουν αυτα..

...............

.. θέλω να σου ερθω για να νιωσω τη ζεστασια του κορμιου σου.. 

.. να γεμισει το μεγαλο δωματιο σου με το αρωμα μου..

.. και τα σεντονια σου με τη μυρωδια μου..

.. να μην υπαρχει χρονος μητε χωρος.. 

.. μονο εσυ εγω και τα σκεπασματα μας.. 

................

.. θα σου ερθω για  μια φορα και υστερα θα σου φυγω..

.. δεν θα σε πειραζει αυτο ..

. την συνηθισες την ελλειψει μου και δεν σε ποναει.. 

.. εμαθες  πια.. 

.............

..Σκοτωστρα μου..

.. θέλω να σου ερθω να σε  βαλω  για υπνο μια τελευταια φορα.. 

... να σε κρατω στην  αγκαλια μου να κοιμηθεις..

..θα σηκωσω το σεντονι σου και θα πλαγιασω διπλα σου..

..να περασεις τα χερια σου απο πανω μου..

..να μπλεξεις τα ποδια σου με τα δικα μου..

.και να βαλεις το κεφαλι σου πανω στο λαιμο μου για να μου κοιμηθεις..

..και θα σου θυμισω τη κανουν τη πρωτη νυχτα του γαμου τα νιοπαντρα..

..............

..Σκοτωστρα φιλη μου ...

..μη μου το αρνηθεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου