Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

με σκοτωσες..


 

..κοιταγα αλλου και δεν ειδα το πιστολι που κρατουσες για μενα...

..μα πως μπορει να μη το ειδα...

..πως μπορει να μου το εκανες εσυ αυτο...

......... 

..εσυ που εκλαιγες το βραδυ σπιτι σου για μενα και ησουν περηφανη γιατι βρηκες αυτο που σου ελειπε στη ζωη σου..

............. 

..πως πιστεψα τα λογια σου τα ψευτικα τα μεγαλα..

..με πλανεψες με το ωραιο σου κορμι τον ερωτα σου το δυνατο..

..το παθος τα χειλη σου η συνομιλιες μας.. 

............ 

...πως μπορει να σκοντεψα επανω σου μου λες..

..μα πως δεν ειδα την κακία σου που ειχες για μενα ..

..και τωρα με εστειλες αδιαβαστο... 

.. και σημερα με σκοτωσες.. 

.. ψαχνεσαι με αλλον τωρα.. 

.............. 

..θυμασαι..

...να νοθευσουμε χρηστο μου τη ζωη μου ελεγες θυμασαι.. 

..αλλα δεν ειδα το πιστολι σου που το ειχες κρυμενο πανω σου παλιοκοριτσο..

.............. 

.. αχ βρε φιλη μου.. 

..κοιταγα σαν χαζος το ακριβο δωρο σου.. 

.. και το γατακι σου.. 

..και τωρα καλα να παθω.. 

.............. 

.. μελενια ονειρα να εχεις.. 

.. καλο σου βραδυ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου