Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

Όχι που θα γλυτωνα.. θετικός..


 

..οχι που θα γλυτωνα.. 

..κολλησα και εγω.. 

..θα πεθανω ενα πενθιμο καλοκαιριατικο δειλι.

..σε μια καμαρα ξενη εδω στο πολυβουο ομορφο αιγαλεω.. 

........... 

..αρρωστος πανω σε κρεβατι απο τα ικεα.. 

..πυρετος που δε πεφτει βηχας που δε σταματα.. 

..πονοκεφαλος κοπωση... 

.. ριγη ιδρωτας ολη τη νυχτα.. 

..αρνηση να φαω και να πιω.

................ 

..διαγνωση.. 

.. Rapid - test  θετικο.. 

.. οπως επισης εχω.. 

..αδυνατη η καρδια μου απο αγαπη..

..και το κορμι αγυμναστο και αποτιστο απο ερωτα... 

........... 

.. και αν θα πεθανω καποτε. 

.. και αν τυχη και το μαθετε.. 

... θελω να μου παρετε και να μου προσεχετε το Φιντέλ μου... 

....... 

.. επισης στο ταφο μου δεν θελω να μου βαλετε καντηλι.. 

.. θελω το ραδιακι μου να ακουω καρρα βασιλη... 

........... 

..φιλες μου και φιλοι βγηκα θετικος..

..και ειμαι απεγνωσμενος..

..εχω σαλταρει ειμαι σε ενα μικρο πανικο...

..και δεν μπορω να μπω να γραψω εδω στο instagram και στο facebook

..και  ουτε στης αγαπημενες μου σελιδες..

............ 

.πιστευω ομως σε λιγες μερες να ειμαι καλα..

..αμα γινω πληρως καλα θα περασω φιλες μου απο γειτονια σας..

...να σας πω ενα γεια... 

................ 

.. περαστικα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου