Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2022

θα σε θυμαμαι παντα για παντα..


 ...ομορφο μπαικουτσι μου...

..ορμος της αφροδιτης της πειραικης..

..να με θυμασαι θελω.

..το ιδιο θα πραξω και εγω...

..μη μπορωντας να κανω αλλιως..

...... 

..καταδικασμενος μακρια σου αλλα η ποινη τοση πικρη και αδικη  που εφυγα απο τον ομορφο πειραια σου..

................

..ω  ! ομορφο μου μπαικουτσι..

..ηρθες στη ζωη μου και εδωσες φως και χαρα.. 

..εδωσες φως σε μερη που γνωριζαν μονο το σκοταδι εκει στη μοναξια μου...

..να με θυμασαι θελω χωρις φωτογραφιες και σημειωματα.. 

...χωρις ζωγραφιες καρδιες που σου ζωγραφιζα στα βραχια σου στιχακια και αναρτησεις ..

........... 

..να με θυμασαι για αυτο που σημαινα καποτε για σενα εκει.. 

...θα σε θυμαμαι για γευσεις αγνωστες που τωρα εγιναν αγαπημενες..

 και για οσα μεσα μου απο σενα απεκτησαν αξια..

.......... 

....ομορφο μου μπαικουτσι..

....μη σε παρακαλω..

..μη μου κλεβεις το ψεμα..

..φωναζω στον υπνο μου ακομη και νομιζω πως ειναι εφιαλτης η φυγη μου..

.. και ας ημουν σαν λαθρεπιβατης κοντα σου.... 

..........

..εφυγα και εχασα χιλιαδες ηλιοβασιλεματα απο κοντα σου..

.. εφυγα και δεν ειμαι τα απογευματα κοντα σου οπως τοτε σου ερχομουν να γεμισω τους πνευμονες μου απο τη μυρωδια της αλμυρας σου.. 

........ 

.. τωρα μονος μου προσπαθω μακρια σου να πνιξω το καημο μου.. 

.. αλλα ο καταραμενος με εμαθε να κολυμπω... 

..............

..χαθηκες για παντα ..

..αντιο καλο μου ομορφο και ωραιο μπαικουτσι μου..

.. θα σε θυμαμαι παντα.. 

.. για παντα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου