Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2023

μη μου ζητας..


 ..ωραιο μου μπαικουτσι..

..ορμος της αφροδιτης της πειραικης..

..μην ζητας να ειναι παντα ημερα..

.. δεν μπορει υπαρχει η νυχτα...

..μην ζητας να ειναι παντα ο ηλιος..

..δεν μπορει υπαρχει το φεγγαρι..

............

..μη ζητας απο τα φυλλα να παψουν να πεφτουν..

.. δεν μπορει υπαρχει ο ανεμος..

..μη ζητας να ειναι παντα ηρεμη η θαλασσα σου..

...δεν μπορει υπαρχει ο αερας...

..........

..μη ζητας απο ενα ανθρωπο να μεινει για παντα κοντα σου..

...  δεν μπορει υπαρχει ο θανατος..

...............

..ωραιο μου μπαικουτσι..

..μη ζητας απο μενα να φυγω ποτε απο κοντα σου...

.. δεν μπορω , σε θελω , σ  ' ποναω σ" αγαπω...

.................

...ωραιο μου μπαικουτσι εσυ... 

....ασε με σε παρακαλω να ζω στην ακρη μιας σκεψης σου σε σενα...

..ασε με να ζω και στην ομορφη μικρη σου ωραια παραλια σου..

................

...και οταν το βραδυ θα νυχτωνει και βασιλευει η μοναξια πανω στους δρομους σου....

.............

.....οταν οι αθωες ψυχες οι γατες σου θα παγωνουν μεσα  στο κρυο κατω στη παραλια σου..

..και θα τρεχουν να κρυφτουν στο σπιτακι τους με τους ντακους που τους εφτιαξα..

..και το φεγγαρι θα χλωμιαζει πανω απο τον ομορφο πειραια..

...........

..και οταν θα εχει παγωνια πανω στο δρομο στο μεγαλο σου σταυρο..

...........

..ασε με να γυρισω πισω κοντα σου..

..να αφουγκραστω τους ηχους της θαλασσας σου...

..που εχουν πολλα να μου πουν..

..και να γαληνεψει η ψυχη μου...

................

..τοτε θυμησουμε εστω για λιγο..

.....για μενα θα ειναι αρκετο να ξαναζησω....

..αφου το ξερεις..

...ωραιο μου μπαικουτσι.

..δεν μπορω με τιποτα  μακρυα σου..

..σ  ' αγαπω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου