Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

αποψε ενα ονειρο σε περιμενει..


 ..καλη μου φιλη εσυ.. 

.. βαδιζαμε χωρις να ψαχνει ο ενας τον αλλον αλλα ξεροντας οτι βαδιζαμε για να συναντηθουμε.. 

.. ηρθες σαν αγγελος στη ζωη μου.. 

.. ειδα το βλεμμα σου το χαμογελο σου ακουσα τη φωνη σου..

............ 

.. ηρθες ζωγραφιζοντας το χαμογελο σου κανοντας της δυσκολες μερες μου χαρουμενες.. 

.. ηρθες και μου διδαξες της ομορφιες της ζωης και να απολαυσω τη καλη παρεα σου.. 

.. με ενα απροσδοκητο μηνυμα σου στη σωστη στιγμη.. 

............... 

.. τωρα ας ειμαι μονος εχω εσενα στο μυαλο μου.. 

.. και στα ονειρα μου φιλω τα χειλη σου χιλιες φορες.. 

............ 

.. πιστεψε με μου αρεσες πολυ.. 

.. και θα ηθελα να γραψω μαζι σου της καλυτερες σελιδες στο τετραδιο μου..

.. γιατι εσυ θελω να εισαι η πενα μου το μελανι και η ψυχη στο γραψιμο μου.. 

..για να υπαρχουν σαν υπεροχες αναμνησεις.. 

............... 

.. να θυμασαι.. 

.. τα ομορφα πραγματα γινονται απο ομορφους ανθρωπους.. 

... με συναρπαζει η τολμη σου και νιωθω τοσο δικος σου ακομη και οταν δεν μου λες τιποτα.. 

.. γιατι μου αρεσε η ωραια ομορφη παρουσια σου μαζι και οι συζητησεις μας που καναμε.. 

............... 

.. ναι θελω μια περιπετεια μαζι σου θελω μια ομορφη ιστορια αγαπης..

.. με γεματη χαρα χαμογελα παθος και αγαπη απο εκεινο που  δεν ζησαμε ποτε.. 

.............. 

.. στην ευτυχια μας..

.. στης αμαρτιες μας.. 

.. και στη λαχταρα μας.. 

........ 

.. και να θυμασαι.. 

.. οτι το μεγαλυτερο ορκο.. 

.. δεν τον δινουν τα λογια.. 

.. αλλα τα ματια μας.. 

....... 

.. αποψε σου αφηνω μισανοικτο ενα ονειρο να σε περιμενει.. 

.. καληνυχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου