Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

Πειραιωτισσα μου..


 ..ασυγχωρητο μου παραστρατημα...

...λαθος μου μοιραιο και μεγαλο...

..τη πληρωνω θεε μου πιο αμαρτημα πως απο την ψυχη μου να σε βγαλω..

..........

..αποψε ακουω στο δυνατο τερζη και αλαμανιαζω..

...........

..πειραιωτισσα μου..

..απλωσα τα ονειρα μου για να ζεσταθουν και εσυ μου καλη μου φιλη μου τα εκαψες...

..σου εγραψα μεσα απο το ινσταγραμ χωρις να σε γνωριζω..

..μηνυμα σου εστειλα μεσα απο το ινσταγραμ που βλεπω εισαι μεσα συνεχεια..

.............

..συναντηθηκαμε στο ομορφο πειραια σου ενα μεσημερι..

..και στο δρομο με φιλησες..

..και τα φλογατα μας ματια μαζι με τα παθιασμενα φιλιά μας εκαψαν ολες της αρνησεις μας..

............

..ο ερωτας μου ξυπνησε και εσυ σαν εφηβος θεος με αναγεννησες..

..με ταξιδεψες γοργα σε ολα τα ονειρα μου..

............

..μα ξαφνου η μοιρα η απονη μας εριξε κεραυνο τωρα και οι δυο μας αιμορραγουμε...

..σηκωνουμε τον πετρινο σταυρο του μαρτυριου μας..

...............

..και ολα εδω τελειωνουν και τα απροοπτα ειναι για να γινονται..

..αναμεσα στο τελευταιο τσιγαρο και στη νυχτα η μνημη παλιωνει...

..αποψε οπως σιγοτραγουδω η φωνη μου χανεται κα η παρεξηγηση παιρνει ενα τελος..

..............

..ωραια πειραιωτισσα μου..

..σεε παρακαλω πες μου ενα φαρμακο για να παψω να τρεμω σαν τρελος..

..οταν λαμβανω λαικ σου η και μηνυμα σου...

..μου εχει δωσει ενα δωρο που ποτε δεν ειχα ονειρευτει πως θα εβρισκα σε τουτη τη ζωη..

.............

..ξερω με σκεφτεσαι..

..και εγω σε σκεφτομαι..

..καλο σου βραδυ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου