Κυριακή 16 Ιουνίου 2024

Φιντελ μου αγαπωσε..


 ..Φιντελ μου..

..ανεμελο μεσα στο παρκο να φερνεις βολτες περα δωθε να κοιτας της γατες και τα πουλια.. 

..ο ηλιος να σε περιλουζει μεσα στην αναγκη της χαρας σου εδω που τρεχεις...

............ 

...και εγω μονος μου να σε κοιτω κρυφα και να ψελνω στο θεο για σενα που ομορφα παιζεις στο παρκο μας.. 

..με τα ομορφα λουλουδια τα ωραια χορταρια και να λεω θεε μου...

..τη ομορφα ειναι και τα δυο σαν θεία μυσταγωγια ειναι...

......... 

..Φιντελ μου..

..απογευμα και ο ηλιος πανω σου πυρπολησε και το μικρο παρκο μας..

..σκορπισε αρωμα στης τριανταφυλλιες και εσυ εδω να μη θελεις να φυγεις...

..σαν μικρο παιδι να σε κυνηγω να σε φωτογραφισω να αιχμαλωτισω της στιγμες σου..

..θελω και εσυ εκει να με καρτερεις..

......... 

..Φιντελ μου..

..απογευμα και εσυ να αλητευεις στο ομορφο παρκο της γειτονιας μας.. 

..ελα να βγαλουμε μονοι μας μια φωτογραφια. 

..και ολες μου οι σκεψεις και η αγαπη μου σε σενα ειναι...

.. αγαπω σε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου