Τετάρτη 14 Αυγούστου 2024

Φιντελ μου σε λατρευω φιλί..!

..
 ..φιντελ μου αυριο θα παμε εκκλησια θα σου μιλα θα σε χαιδευει θα σε φιλα ο κοσμος..

..και πρεπει να μεινεις καθαρος αγαπη μου..

.............

..μεινε και παιξε μεσα στη μικρη αυλη μας..

..μια μερα εμεινε και μετα θα εισαι εξω οπου θες στο χωραφι στο κηπο στης κοτες στο δρομο να κυλιεσαι οπως θες εσυ και οπως αγαπας..

.........

...φιντελ μου για μενα αξιζεις πολλα και σ' αγαπω καθε μερα και πιο πολυ..

..μονο εσυ εισαι η πραγματικη αγαπη μου...

.......

..και αν μειναμε μονοι μας εδω και  τη εγινε..

..η καρδια μας και η ψυχη μας αναθρεφονται  με τη φροντιδα σου και τη παρεα μας..

..και μαζι σου ονειρευομαι ολες της μερες και της νυχτες κοντα σου..

..και αυριο θελω να μου εισαι καθαρος..

............

..φιντελ μου..

..σε λατρευω...

..φιλί..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου