Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Σεσημασμενο Φιλι...


Μονακριβη Φιλη μου Εσυ..! 
Πανακριβη και η Πικρη Αληθεια μου οταν για σενα Γραφω...
Φιλη μου Καλη σου Κατασκοπευω τα Βραδυα σου..
Αλληλεγγυη και η Μοναξια μου ..
και το Τετραδιο μου που γραφω για σενα..
δεν εχω τιποτα αλλο στη Ζωη μου για να σου Προσφερω..
για να σου πλατυνω τη χαρα..
Μονο ενα Τετραδιο και ενα Μολυβι να σου Γραφω παντα..
Μοναδικη μου Ενοια εσυ..
και οτι σου Γραφω ειναι Αληθεια..
Ανηκω στους Φτωχους..
Ζω Μονος μου και καθε Νυχτα Γραφω για σενα..
το Μονογραμμα σου Χαραγμενο σε ολες της Σελιδες μου εδω..
δεν εχω να σε Χορτασω ουτε να σου Προσφερω κατι..
το Κρεβατι μου στενο και αυτο..
Μονακριβη Φιλη μου Εσυ..!
Κλεισε με μεσα στη Ψυχη σου..
να γινω Πυρκαγια..
Ελευθερωσε με απο τη  Πικρα και τη Λυπη μου..
Διωξε μου τη Μοναξια δεν την Μπορω Αλλο..
και ελα Αναστησε με..
Διωξε τον Πονο της Ψυχης μου αν Μπορεις..
Εδω ειναι ολα Γραπτα μου..
Μαγισσα μου..Εδω και εσυ..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου