Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Καλημερα..


 .. μου αρεσει που ειμαι ησυχος και οπως ειμαι ξαπλα κοιταζω απο το παραθυρο μου τον ουρανο και ονειρευομαι..

..ονειρευομαι και σκεφτομαι πως η αληθινη γαληνη κρυβεται στις πιο απλες στιγμες..

.....

..ας εχουμε μια ομορφη μερα γεματη ηρεμια υγεια αγαπη και χαμογελα..

..καλη παρασκευη..

..καλημερα..

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Καλο απογευμα..


 ..γεμιζω τη ζωη με ονειρα και στιγμες γιατι αυτες θα μου μεινουν..

.....

..απογευμα να πινω τον καφε μου παρεα με λιγο γλυκο ρεβανι που μου εφτιαξαν για να γλυκανουν τον πονο που κουβαλαω..

.......

..απογευμα ο αγαπημενος μου καφες ρεβανι και λιγες ησυχες σκεψεις..

..ο πονος μου δεν φευγει αμεσως αλλα αφτες οι ομορφες στιγμες με βοηθουν να αντεξω..

........

..καλο απογευμα..

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Το εθιμο μας χαλασε..


 ..θυμαμαι του Αι Γιάννη του ριγανά που σημερα γιορταζει..

..αναβαμε φωτιες στο σταυροδρομι εξω απο το σπιτι μας στο πατρικο μου στη διασταυρωση κατω απο τον αγιο κωνσταντινο..

..και πηδουσαμε πανω απο τη φωτια..

..και ολοι οι γειτονια εφερνε τα στεφανια του μαιου για το εθιμο..

.........

..και αποψε μου φερνει αναμνησεις απο την παιδικη μου ηλικια..

..που πηδουσαμε με ψυχη με πνευμα και χαμογελο..

..και με μια  ευχη μεσα μας για να πραγματοποιηθεί..

........

..τωρα οσο παει νομιζω πως το εθιμο χανεται..

..το κανουν μονο με συλλογους και τραγουδια σε πλατειες..

........

..αποψε αν καποιοι πηδανε πανω απο τη φωτιά ..

..και κρατουν αυτο το ωραιο αυτο εθιμο μας..

..ευχομαι το φως των φωτιών τους..

..να μας καθοδηγησει σε υγεια και αγαπη..

..και παγκοσμια ειρηνη..

............

..και κατι ακομα το εθιμο δεν γεννηθηκε για τις εξεδρες ουτε για τα μικροφωνα και τις δημοσιες σχεσεις..

......

..γεννηθηκε στις γειτονιες στης αυλες στα σταυροδρομια εκει που εμεις οι παλιοί ανταλλασαμε ευχες και πηδουσαμε στη φωτια με χαμογελο και πιστη..

......

..το εθιμο με της φωτιες ζει μεσα στις αναμνησεις μας στης καρδιες γιατι το ζησαμε με σεβασμο και αγαπη και αυτο δεν σβηνει ποτε απο τη ψυχη μας..

..........

..καλα βραδυ..

..και του χρονου..

Περαστικα μου..


 ..καποιες φορες δεν χρειαζονται πολλα λογια..

..ο Θεος να μας φυλαει απο το κακο ματι και απο καθε κακη ενεργεια..

.......

..το κακο ματι υπαρχει αλλα η πιστη και η προσευχη μου ειναι πιο δυνατη απο το ματιασμα τους..

.....

..ο θεος βλεπει ο θεος ξερει..

..κακο ματι κακες σκεψεις και κακη ενεργεια δεν εχουν θεση εδω που υπαρχει πιστη..

......

..στης δυσκολες μερες μου ευχομαι η Αγία Αγάθη και ο Άγιος Ιωάννης που σημερα γιορταζει να μου δινει δυναμη και προστασια..

..να γινω καλα να ερθω να τελειωσω τη δουλεια μου..

.......

..με πιστη υπομονη προσευχη και της οδηγιες του γιατρου ολα θα μου πανε καλα..

..ο θεος να φωτιζει τον δρομο μου και να με προστατευει απο καθε κακο..

..περαστικα μου..

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Δεν με τρομαζει η δουλειά


 ..πρωι και κοιταζω τη δουλεια που εκανα πινω τον καφε μου και σκεφτομαι τι αλλο εχω να κανω σημερα..

.....

..πρωτα καφες ενα δυο τσιγαρα και σε λιγο ξεκιναω τιποτα δε χτιζεται μονο του το τζακι θελει υπομονη και μερακι..

........

..νοιωθω ικανοποιηση που βλεπω οτι η δουλεια μου προχωραει..

..σημερα θα χτισω το κρεβατι και τη ντουλαπα τα θελουν χτιστα και με πατητη αμμακωνια..

........

..καλη μου δυναμη..

..καλημερα..

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Καλη εβδομαδα καλημερα..


 ..καλη εβδομαδα να εχουμε ολοι μας..

..γεματη αγαπη υγεια και ομορφες στιγμες..

..........

..πρωι και απολαμβανω τον καφε μου με ησυχια και γαληνη κοντα στο εκκλησακι της Αγίας Αγάθης και το προσκυνηταρι του Αγίου Μηνά..

........

..το αντιδωρο που πηρα ψες απο την εκκλησια ειναι μια μικρη ευλογια που συνοδευει το πρωινο μου πριν πιω το καφε μου..

.........

..και αναμεσα στα ελατα και στη λιμνη και στην ομορφια της φυσης η καρδια μου γεμιζει απο ελπιδα και ευγνωμοσυνη..

.............

..ομορφη εβδομαδα σε ολους..

..καλη μου δυναμη..

..καλημερα..

Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Καλή Κυριακή καλημέρα..


 ..ξημερωμα κυριακης αργια σημερα και χωρις βιασυνη πινω το καφε μου με την ησυχια μου..

......

..απεναντι τα ελατα σαν αγρυπνοι φρουροι και κατω η λιμνη να λαμπει μια ωραια θεα που τη βλεπω απο ψηλα και γεμιζει τη ψυχη μου..

........

..ωραια κυριακη σημερα οπως πρεπει με καφε ηρεμια και γεματη γαληνη..

..απο την αραχωβα ορεινης ναυπακτιας..

..καλη κυριακη...

..καλημερα..