Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

ποιος με βαπτισε σε θολο νερο..

....νυχτα ομορφη αποψε αφιερωμενη σε μενα...
...νυχτα μονος μου πνιγμενος απο τους καπνους και τα τσιγαρα μου....
... νυχτα βουτηγμενη μεσα στη μοναξια μου...
..........
...νυχτα πικρας με τραγουδια απο της παληες μου κασετες...
...με κρασακι μια παγωμενη ρετσινα...
...και ζειμπεκικο να χορευω μονος μου στο μικρο δωματιο μου...
... ποιος με βαπτισε σε θολο νερο του μητροπανο...
.........
...νυχτα απογνωσης και εξοντωσης της ψυχης μου...
...νυχτα χαρας καρδιας και ας εχει πικρα μεγαλη η ζωη μου...
.........
..αχ !
...αυτες οι νυχτες οι μοναχικες ειναι οι νυχτες οι δικες μου...
...νυχτα αποψε καταδική μου να εχω μεσα μου και λιγη χαρα...
...για μια ομορφη ωραια φιλη που ακουει στο ονομα..
...ηλιοκεντητη....
.........
....αλλα αποψε δε πινω για σενα φιλη μου...
..πινω για τη παρτυ μου...
..στην υγεια μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου