Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

σφαγμενο χελιδονι..

..φιλες μου καλες..
..η ηλιοκεντητη μου...
..αποψε μου ειπε αντιο.... ...και η ψυχη μου σφαγμενο χελιδονι ειναι...
....................
...ψυχα ψωμιου βουτηγμενη στο αγιο κρασι των αχραντων μυστηριων...
...τα ομορφα της λογια που μου ελεγε τοτε μα ηταν παγιδα...
.................
...τωρα η αγαπη μου εχασε τον παραληπτη της..
..αυτη η αμεμπτη ευγενης καλοκαρδη εγληματιας...
...με αφησε μεσα στη θλιψη και στη μοναξια...
............
...αποψε κυριακη η νυχτα μαυροφορεμενη ειναι σαν πονεμενη χηρα..
...και εσυ να περνας επιδεικτικα απο εδω μπροστα μου...
...να χαμογελας και να μου αφηνεις το αχνο σου λαικ...
και μεσα απο τα δακρυα μου να γελα....
...γελας με το πονο μου βρε...
.................
...ηλιοκεντητη μου...
...αμεμπτη εκληματιας αχαριστη φιλη εσυ...
...ξεσκιζεις εμενα που σου εγραφα τοσα ξεσκιζεις τη σαρκα σου...
και προδιδεις εμενα την ψυχη σου...
............
..με παρεδωσες παλι στη μοναξια μου..
...εμενα που σου αφιερωσα ολοκληρη τη σκεψη μου...
...ακομα και τωρα που σου γραφω παλλεται η καρδια μου....
....στο χαρτομαντηλο που σκουπιζεις τα δακρυα σου...
.............
..πονεμενη μου ψυχη ακομα και τωρα στην αφοσιωσης της χαμογελας...
...καθως ξεψυχας στα ποδια της μπροστα...
...απο τη μαχαιρια που μου εδωσε αποψε...
............
...πεσμου αχαριστη φιλη πως ειναι ενα κακογουστο παιχνιδι...
...που συνηθιζεις να παιζεις με ειλειμμενη φαντασια..
..και με ασυνειδησια να το παιζεις παντα..
....πεσμου πως ειναι ενα ψεμα...
..πες μου γιατι....?
.........
..στο καλο....
...ο πονος σε μενα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου