..οταν πεφτει η νυχτα ολα χανονται ολα σκοτεινιαζουν..
..και ομως κατι μενει μεσα μας ζωντανο..
..μια γλυκια καληνυχτα και η σκεψη μου να συντροφευει...
..τα ονειρα σας..
..και να ξυπνησετε με ενα χαμογελο..
..γιατι καθε καινουρια μερα ειναι μια νεα αρχη..
..καλο βραδυ..
..καληνυχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου