Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

ΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΖΩ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ...!!!


ειμαι  ξαπλωμενος  με τα ρουχα  και καπνιζω  ριχνω τις  σταχτες  στο πατωμα
που ειναι γεματο  αποτσιγαρα.
Το  στρωμα  δεν εχει σεντονια  και βρωμαει  ανυποφορα.
Το  κελι   ειναι  μικρο  και εχει ενα μικρο παραθυρο που βλεπει σε κατι χερσα
χωραφια.
Σε ωραιο κελι με βαλανε οι μπατσοι  μου εχουν απαγορευσει την εξοδο
τις βολτες  στο προαυλιο μαζι με τους αλλους γιατι τσακωνομαι  ευκολα
και δεν αξιζω  τετοια πολυτελεια.
Το κελι ειναι σκετο απομωνωσι   πρεπει να μεινω  μεσα στους  σκατωμενους
τοιχους  μεχρι να ληξει η ποινη μου.
Η μεχρι να βρω τα χρηματα για να βγω  και να ερθω  εξω στον παραδεισο
της ελευθεριας  μου.
Οι ωρες  περνουν  με δυσκολια  και εγω εχω κοιμηθει  ελαχιστα  τις
τελευταιες  μερες..
Εναι  και δυο αλβανοι στο  διπλανο κελι  που φωναζουν  συνεχεια  μου
εχουν σπασει τα νευρα.  Δεν  βαριουνται  να γκαριζουν  με τοση   ζεστη
που κανει  τι να πω..
Ευτυχως  που εχω το ημερολογιο μου  και  που γραφω συνεχεια και με
κραταει συντροφια.
Οταν  σκυλοβαριεμαι  σβηνω τσιγαρα  στον  προσωπο  μιας γκομενας
που ζωγραφισα  στον  τοιχο γιατι  με δουλεψε  με ψευτικους  ορκους
αγαπης μου εφαγε ολα τα χρηματα μου και τις καρτες μου  με εστειλε
και μεσα   και τωρα δεν εχω ουτε μαντηλι να  κλαψω..  τη μισω.. τη μισω..
τι  μισω..
Θελω να εξοντωσω η να πλακωσω  στα σουτια  και μετα  στις κλωτσες
εναν  μουστακαλη  αρχιμπατσο  αρχιφυλακα  που τις τελευταιες μερες
το παιζει  τιμωρος  κρατουμενων..
Παντα και ακομη απο τις  συνταγες  αξιοπρεπειας  της  μανας μου που εχω και  τωρα στη ζωη μου τους ξεχωριζω και ελεγα αλλο ειναι οι
αστυνομικοι  και αλλο οι  μπατσοι.
Τους μισω τους μπατσους  θανασιμα με εχουν ταπεινωσει πολυ λες και
ειμαι κανενας  φονιας η κανενα πρεζονι  η  κλεφτρονι..
Μου την πεφτουν  συνεχεια τοσο καιρο που ειμαι στη φυλακη  αλλα
δεν εχω μαθει ακομα το γιατι..
Η  μεγαλυτερη απολαυση  μου  ειναι να τους  κανω  να βογκανε  να φτυνουν πηχτο αιμα..  το μονο που ξερουν ειναι να τα βαζουν  με ,,πουτανες  πρεζονια και φρικια.,,
Βρωμογουρουνα  σκατοβλαχοι  μπατσοι..
Δεν με νοιαζει  και αν με διαβασουν  καθολου  και αν εχουν ψυχη μεσα τους ας  πουνε  τιποτε..
Και σημερα  που γραφω με το τσαμουκα μου πηρα την αδεια που δικαιουμε
αλλα τη  να την κανω σημερα με  αυτο  το μυνημα που πηρα...
Τη  να την κανω  αφου...???
Ε!

ΥΓ.ενα φυλακισμενο νυχτολουλουδο..
    .....Δεν εχω που να παω....

2 σχόλια:

  1. Γιατί κάτι μου λέει πως η απουσία σου έχει σχέση με αυτό που έγραψες;;;;
    Ελπίζω μονάχα, να είσαι καλά...
    προσεύχομαι για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη μου φιλη καλησπερα..
    ειμαι καλα...
    να περνας μου δινεις δυναμη..
    να το θυμασαι..!!
    σε ευχαριστω πολυ!!
    που περασες...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή