Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

ΓΙΑ ΣΕΝΑ...!!!

καλη μου φιλη...
για  σενα  που εφερες ξανα  τη λαμψη  στα ματια μου..
για σενα που  που εκανες να το μαυρο της ψυχης μου να γεμισει χρωματα  την ζωη μου...
για σενα που ειρθες απροσμενα  στους  κτυπους τις καρδιας μου...  και τους εκανες  ακανονιστους...
για  σενα που τα βουρκωμενα  ματια μου δεν ειναι ποια απο τα δακρυα   η απο το καπνο του τσιγαρου μου...
αλλα απο χαρα...  θυμισου...
η ζωη  καποιου αλλαξε  και εγινε αγνωριστη..
χαμογελα  και μιλησε μου πιο πολυ..
ασε την καρδια σου να κτυπα  και να γινει ενα με τη δικη μου..
χαμογελα  μαζι μου..
δακρυσε μαζι μου..
ζησε αληθινα μαζι  μου τις σπανιες   και απροσμενες στιγμες της ζωης εστω και μεσα απο εδω που ειμαι...
ζησε  τις μικρες ομορφες στιγμες  που μας δινει απλοχερα η ζωη..
σε αυτο το κοσμο που ειμαστε εγλωβισμενοι  δωσε μου το χερι σου..
και να θυμασαι οτι...

η ευτυχια  δεν ειναι  στα πραγματα που ελπιζουμε..
και που ζηταμε  απο το αυριο...
η ευτυχια ειναι  μεσα στα πραγματα  που μας  περιτριγυριζουν..
και αναπαυονται  στα χερια μας...
Ε

2 σχόλια:

  1. [η ευτυχια ειναι μεσα στα πραγματα που μας περιτριγυριζουν.
    και αναπαυονται στα χερια μας]

    Απόσταγμα ζωής τούτο εδώ που έγραψες…

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγνωστη φιλη.. καλησπερα..
    σε ευχαριστω που περασες απο εδω..
    σε ευχαριστω για το σχολιο σου..

    φιλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή