Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

με οτι θελεις μεθα ειπες... αλλα μεθα...

----
μαγισσα μου..
ελα και μεθυσε παλι αποψε..
γινε πλανη να με συντροφεψεις βεβηλα σε ωρα ιερη τωρα που ναυαγο απο τος παθος μου..
θα θελα μαγισσα μου σαν ανοιξιατικη πνοη αποψε να ρθεις. και στο πυρωμενο μου κορμι τα χειλη σου να ακουμπησεις το παθος μου να σβησεις με της αγαπης το φιλι..!!
και μεσα απο το παθος σου να ανεβω στον εβδομο ουρανο..
χλωμιασε πια το ε! του ερωτα  σωθηκε το μελανι της ψυχης μου τωρα θελω να σε αγγιξω..
νυχτες φλογισμενες ζω στα σεντονια μου και μεσα στο κορμι μου ονειρα και ποθοι..
ποθοι που τυραννουν τις νυχτες μου λες και ειμαι εικοσι χρονων..
ελα με ερωτα φωτια να καουμε της αγαπης φως μαζι αγκαλια  να νοιωσουμε ελα με του ερωτα του παθος του κοκκινο της φωτιας της κολασης μαζι εδω μια νυχτα καυτη με ποθο να γευτουμε..
τη νυχτα θαθελα να ακουσω τη φωνη σου την ανασα σου την καυτη το βλεμμα σου να δω το κορμι σου να νοιωσω παλι τη φωτια σου..
σου στελνω σημερα τη σκεψη μου την καλοδεχτηκες  θυμισου τη μου ελεγες..
ειναι η ωρα τις μεθης..
μεθα αδιακοπα μου ειπες.. αλλα με τι..??
με ρακη με κρασι με ποιηση με αρετη..
με οτι θελεις μεθα ειπες αλλα μεθα...
μεθυσα λοιπον ελα τωρα και σμιλεψε το παθος μου κοιτα τις πληγες μου δες τις ρωγμες μου μεσα μου αγγιξεμε κοιτα  τον ποθο μου λυτρωσεμε και σωσε με μαγισσα μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου