Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

ξεγυμνωμα καρδιας..!!!

-------
σε 4 γυναικες χηρες με ορφανα συναδελφων οικοδομων και σε 3 ανεργους φτωχους οικοδομους χαρισα τα δικα σας δωρα ολη την χαρτικη υλη που εσεις μου στειλατε..τετραδια, μπλοκ ζωγραφικης, μολυβια, στυλους, ατζεντες, μαρκαδορους ημερολογια τους πακους α4, καρτες τηλεφωνου.. κρατωντας μονο ολα σας τα βιβλια και δυο τετραδια γραφοντας στις πρωτες σελιδες τα ονοματα σας με ενα μικρο σχολιο σε καθε μια σας....και σε καθε σας βιβλιο μια ακομη αφιερωση κατω απο τη δικη σας για να σας θυμαμαι..
σε δυο συγγρατουμενους αρρωστους που ειναι στο νοσοκομειο εδω της πολης χαρισα ολα τα σνακ τους χυμους τα μπισκοτα τις σοκολατες να γλυκανω τον πονο τους και λιγα χαρτια καθαριοτητας οπως μοσχοσαπουνα χαρτομαντιλα και αλλα επισης και καρτες τηλεφωνου κινητης..
ευχομαι να γυρισουν γρηγορα με το καλο πισω καλυτερα στη φυλακη παρα στο κρεβατι του πονου που ειναι τωρα...  απο τα σανκ..
κρατησα μονο τα πασαντεμπο μου να περνω την ωρα μου τρωγοντας τα οταν ειμαι εξω στο ηλιο στο προαυλιο μονος μου..
σε 3 τους πιο φτωχους εδω μεσα φυλακισμενους  χαρισα τα ειδη καθαριοτητας σαμπουαν σαπουνια χαρτια υγειας και κρατησα μονο τα σαπουνια πρασινα για μενα..
και τελος οτι αλλο ειχα το μοιρασα παλι σε εδω στους πιο δικους μου φιλους να εχουν οπως ξυραφακια αφρους νιβεα μοσχοσπουνα και καρτες κινητης τηλεφωνιας και αλλα..
φιλες μου και φιλες ο αριθμος ειναι συμβολικος οπως τοσοι ειστε και εσεις οι 11 που μου στελνεται συνεχεια δωρα..
το κελι μου ειναι μικρο και εχει υγρασια πολυ. εβλεπα τα χαρτια τα τετραδια να κολλανε οι στυλοι με δυσκολια να γραφουν.. να γεμιζουν σκονη..
τα δε σνακ ειχα πολεμο με κατι μεγαλες καφε κατσαριδες. μια παταγα δυο βγαινανε δεν ειχα που να τα βαλω ολα αυτα δεν μπορουσα να τα αφηνα μεσα στα κουτια και στο δαπεδο..
πηρα την ευλογια του πνευματικου μου γεροντα.  και προς δοξα του Κυριε Ημων Χριστου μου εκανα αυτη την πραξη..
τωρα αν εκανα καλα η κακως εσεις θα μου πειτε..
μιλησα εδω στη πολη που ειμαι με το εργατικο κεντρο και τον προεδρο του σωματειο οικοδομων και του τα εδωσα χωρις να αναφερει το ονομα μου..
μεσα στις τσαντες που ειχα τα πραγματα σας εβαλα επανω επανω σε χαρτι ολα τα ονοματα σας..  οπως..
μαρια, γιωτα, δημητρα, ελενη,  παρασκευη, ρουλα,λενα,λιτσα,αναστασια,μελινα, και κατερινα...
φευγονας με την αδεια μου πριν μερες πηρα ταξι και τα φορτωσα ολες τις τσαντες και πηγα και τα μοιρασα οπως ειπα..
τι να τα εκανα τα εβλεπα που μουχλιαζαν επρεπε κατι να κανω..
γυριζοντας πισω απο την αδεια μου ειδα αλλα δωρα να με περιμενουν..
και ενα πρωι με φωναζουν εξω στην πορτα την φυλακης να παω. πηγαινω και βλεπω 3 γυναικες στα μαυρα μαζι με τον προεδρο των οικοδομων να με περιμενουν δεν καταλαβα τι εγινε..
πλησιαζοντας αφου με χαιρετησαν σφιγοντας μου το χερι μου ειπαν. πρωτα ο προεδρος ειπε ειθελαν να σε γνωρισουν και δεν μπορουσα να αρνηθω..
η μια χηρα μου εφερε ενα κουτι με γλυκο καρυδοπαστα μεσα και μου ειπε πολλα καλα λογια για αυτο που εκανα..
η αλλη χηρα μου εδωσε ενα πακετο μαλπορο και μου ειπε σκαλες καθαριζω δεν εχω τι αλλο να σου φερω..και μου ειπε εσυ δεν μοιαζεις με τους αλλους σε ειδα που ερχοσουσαν κατα δω και ξεχωριζες...
δεν μιλησα καθολου...
η αλλη γυναικα μου εφερε ενα σετ καλτσες χοντρες να τις φορας για το κρυο που κανει εδω πανω μου ειπε..
σε αυτες τις πραξεις τους δεν ειχα τη να πω εχασα τα λογια μου ειπα μονο δεν ηταν αναγκη..
ειπαμε πολλα και τους ειπα ευχαριστω για τα δωρα τους και αυτες με παρακαλεσαν να σας πω σε σας ευχαριστω και να σας εχει καλα ο θεος οπου ειστε για το καλο που κανατε και να το βρητε διπλο. ετσι ακριβως..
γυριζοντας πισω βλεποντας το σκηνικο στην εισοδο που εγινε οι συγρατουμενοι με περιμεναν ολοι  μοιρασα το γλυκο σε οσους εφτανε κρατωντας 2 κομματια για μενα  ηταν το καλυτερο γλυκο ψυχης για μενα αυτο με το καλο που εγινε..
τελος ενα μεγαλο ευχαριστω στις ολες φιλες μου που στελνετε με αγαπη τα οποια δωρα σας..
ενα μεγαλο ευχαριστω στις κυριες παντρεμενες απο την κυπρο που μου γεμιζουν συνεχεια με καρτα το κινητο μου για να εχω ιντερνετ για να τους γραφω..
σας ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου ευχομαι σε λιγο καιρο να ανταποδωσω ολο αυτο το καλο που εχετε κανει για μενα..
θα σας θυμαμαι παντα.....
ηταν η πιο δυσκολη αναρτηση μου..
ηταν ενα μικρο ξεγυμνωμα καρδιας για σας...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου