Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

χορος θανατου...!!!

---
θελω αποψε να χορεψω δυο στροφες...
χορο αντρικιο..
το αδικο που εχεις πως να αντεξω..
αφου εγω εχω το δικιο..
μαγισσα μου..
κτυπα το ντεφι της οργης σου λεω..
τα τυμπανα της λυπης μου..
μεχρι να ματωσουν τα ακροδακτυλα σου..
και ωσπου ο ιδρωτας της καρδιας σου να αρχιζει να
αποσταζει φαρμακι..
κτυπα σου λεω να συρω στο χορο φαντασματα.
φιλους μου εδω της φυλακης..
να συρω αγαπες που με δουλεψαν σε συντριμματα..
και χαλασμους  ονειρα μου πεθαμενα..
μη σταματας μαγισσα μου..
να.. σε ασημωνω με ονειρα χαμενα..
και στα πετω εδω στο χαλασμο αποψε..
μονο να παιξεις μαγισσα μου.. για μενα..
να παιξεις ξεφρενους ρυθμους  δαιμονικους σαν μαγισσα που εισαι..
ωσπου η ψυχη μου να βγει απο το σωμα μου και να
χορεψει αντικρυστα..  το..
δωσε μου τωρα να πιω το δηλητηριο που κραταγες
για μενα..
εδω στην πιστα του κελιου μου του αναμετρημου..
θελω να χορεψω  σημερα...
ενα χορο για σενα..
χορο μεχρι θανατου....
φιλοι μου σημερα εφυγε η μαγισσα μου...  σημερα κλαιει η μοναξια μου  και  κανεις δεν θελω
να φορεσει μαυρα..
και οταν η μουσικη επαναστατει μην αφηνετε τις
μελωδιες χωρις παραγγελια..
και οταν ο φιλος σας ποναει σημερα μην  κοιτατε την ψυχη του..
σημερα δεν θα πουν τα τραγουδια  ποτε  γιατι μεθυσα..
γιατι αυτη μοναχα ξερει...
θελω να χορεψω γιατι η μαγισσα μου σημερα..
σκοτωσε την αμαρτια μου..
για να μην αιμορραγησει η αληθεια...
κτυπα σου λεω το ντεφι της οργης..
μια μολυβια μεσα στης μοιρας το τετραδιο..
κτυπα σου λεω μαγισσα μου...
θελω αποψε να χορεψω για σενα..
ενα χορο θανατου...!!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου