Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

το δικο μου νοημα..!!

τον οργασμο του σωματος.. ευκολα μπορεις να τον πετυχεις..
φευγεις απο τον εαυτο σου.. η βουλιαζεις σε αυτον για δυο στιγμες..

θελω να νοιωσω τον οργασμο της ψυχης μου..
μα δεν γνωριζω που να ψαξω..
κρυβεται στον ερωτα.. στη ζωη.. στη μαθηση..
στη μοναξια.. στο μυαλο.. στην φυση..
αδειασα.. γεμισα.. εζησα.. ενοιωσα για λιγο..
για πολυ..
εγινα αντρας  ερωμενος παλεψα για τη ζωη..
με τη ζωη..
αλλαξα παθιαστηκα..  ερωτευτηκα..
εμεινα μονος ειμαι μονος μου..
διαβασα  χαζεψα στο ηλιο ωρες και σκεφτηκα..
χαθηκε το βλεμμα μου  στο απεραντο του ουρανου..
ενοιωσα δεος.. πονο.. χαρα.. ηρεμια γαληνη..
ενθουσιαστηκα με απλα πραγματα..
ζητησα να πετυχω τα δυσκολα.. ομως..
οτι ενιωσα  ηταν για λιγο..
ποτε τιποτα δεν με γεμισε ολοκληρωτικα..
ποτε δεν ενιωσα να ανηκω καπου..
ποτε δεν εδωσα την ψυχη μου ολοκληρη πουθενα..
αυτο θελω να βρω.. να νιωσω..
το νοημα σε αυτη τη ζωη..
το δικο μου νοημα..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου