Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Μαγισσες Φερτε Βοτανα...!!!

---
με ασημια κεντιδια συννεφα στολισαν τον ουρανο.. εδω πανω..
βελουδο μαυρο παντου απλωθηκε εδω στη νυχτα..
και η μερα χαθηκε .. βασιλεψε η σιωπη..
και απο το λιμανι του πουθενα..
το ονειρο μου ανοιξε πανια..
ποθος ανεκπληρωτος και η επιθυμια μου μεγαλη γινεται πραγματικοτητα..
σαλπαρω στη πραγματικοτητα με ροδινο σκαρι..
για ενα μικρο ξεφαντωμα χαρας και ξεγνοιασιας στον ηλιο της αθηνας..
η ελπιδα μου ουριος ανεμος τη ροτα μου ευλογουν.
και το ονειρο μου για την αδεια μου εγινε χαρα μεγαλη..
το ταξιδι μου καλοταξιδο να ειναι και το χαμογελο μου.. να μεθα τους ταξιδιωτες μεσα στο τρενο τις φυγης μου...
ξερω..
βαριες οι ενοιες τους στην καταχνια του υπνου τους..
και εγω εδω να χαιρομαι να γελω να τραγουδω που ταξιδευω..
ουρανια τοξα θελω να βλεπω μεσα απο το τρενο στους ουρανους απο τη χαρα μου..
και εσεις συννεφιασμενοι φιλοι μου ευλογημενοι να ειστε..
που με την παρουσια σας και την προσκληση σας αγαπη σας φερνω μονο..
να βγω στον δρομο απο την μοναξια  και κοντα σας χαρα να δρεψω..
λογια παρηγοριας   να ακουσω τον πονο μου να γιανω..

αποδραση κανονικη θα κανω  στον ερχομο του νεου μηνα κοντα σας λιγο θελω ναμαι.
μαγισσες φερτε βοτανα να τους μαγεψω την αδεια που λαχταρω να παρω θελω.
να περπατω εκει κοντα σας..  εκει να σμιγουν παρον και παρελθον να γινουν ολα ενα θελω..
δεν θελω να φοβαμαι της μοιρας μου τα γραμμενα..
τρεχω να προλαβω στην ωρα μου  ναι !! θα ειμαι εκει..
και οταν η ευχη μου απο καρδια εχει γινει..
λενε πως βγαινει αληθινη..
και εσυ μικρη μου μαγισσα ευλογημενη νασαι...
θα σε κερνω στη σκεψη μου με την ελπιδα...
να σε δω..
μαγισσες φερτε βοτανα τις συμπηγαδες εδω πανω να περασω..
και το κρυφο μου ονειρο κοντας σας να ξαναγεννιεται θελω..
ευχομαι εκει στο μαβι να ανταμωσουμε και...
και εσυ μικρη μου μαγισσα..
το δακρυ σου σκουπισε.. και κανε για μενα μια ευχη..
να ειμαι εκει την κυριακη..!!
μαγισσες φερτε βοτανα εδω τους αλητες να πλανεψω..
την κυριακη εκει κοντα στους φιλους θελω.. ναμαι..
ερχομαι..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου