Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Πληκτρολογω.. !!

.-τα δακτυλα μου..
καθε μερα στα πληκτρα ειναι..
εκει να σφυρηλατουν τον ποθο μου..
εκει παγιδευμενα στη γραφη μου..
ομορφα που ηταν τα λογια σου με φιλια χρυσωμενα..
και ο μικρος μου καθρεπτης εδω σκληρος και ραγισμενος..
το ειδωλο σου ομως εδω ξανα και ξανα..
ψευτικος ορκος με τραβα απο το χερι.
και μπηγει τα δακτυλα μου μεσα..
και εγω απο εδω να τον μισω και να τον θελω.
και τωρα το κορμι μου να ξεβραζει τον πονο μου για σενα..
να ξερναει το κορμι μου τον οιστρο μου..
νοιωθω ανεκπληρωτος και παλι..
μονος ειμαι μα μια υπεροχη σιωπη κραυγαζει την απουσια σου..
πικρα ειναι τα χειλη μου απο την γλυκερη γευση της παραισθησης μου..
κοιταζω το ονομα σου εκει ψηλα στον τοιχο μου..
και  γραφοντας σου το  ψιθυριζω ..
  μα η φωνη μου ξεσκιζει την ψυχη μου..
εσυ εκει να περιμενεις.. σιωπηλη..
κοιταζοντας με στα κρυφα..
και εγω εδω δικασμενος να σου γραφω..
μια ζωη..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου