Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Γιορταζει το Ονομα μου Σημερα..

.φιλες και φιλοι μου...
γιορταζει το Ε! το ονομα μου σημερα μερα που ειναι...
γιορταζω μαζι με τον ερωτα θεο της ελληνικης μυθολογιας..
ενταξει το ξερω εδω ο κοσμος καιγεται θα πεις και εσυ θελεις να γιορτασεις...
αλλα ερωτικη μερα σημερα ..
η γιορτη του ερωτα και της αγαπης.!
μπορει να ειναι μυθος αλλα νομιζω σημερα σπαει καπως την καθημερινοτητα μας.
μεγαλη αληθεια ο ερωτας φιλοι μου..
σου κτυπα την πορτα και σου κανει τη ζωη πιο γλυκια πιο ομορφη ...
σε ανεβαζει...
ερως ανικατε μαχαν  εις αιωνας αιωνων...
τι πιο φυσικο τι πιο καλο στη ζωη απο το να ερωτευτεις..
σημερα ειναι μια καλη ευκαιρια να πουμε και να δειξουμε τον ερωτα μας και την αγαπη μας..
μου αρεσει σημερα πολυ γιατι ολα ντυνονται στο κοκκινο..
απο βιτρινες μεχρι ρομαντικα δειπνα ανταλλαγη δωρων. παντα κοκκινα εσωρουχα καρδουλες και τριανταφυλλα εχουν την δικη τους αρμονια..
ειναι και αυτο το συναισθημα που μου αρεσει πολυ μεσα μου...
γιατι ειναι και μια ευκαιρια για αισθησιακο ερωτα σημερα..
του παθους και το παθος..
μπορει να ειμαι εδω που ειμαι.. και να μην εχω ενα ερωτα δικο μου ..
αλλα τον γιορταζω τον ερωτα μονος μου γραφωντας ερωτικα γραμματα..
μπορει να μην ενοιωσα  ακομη την γευση του ερωτα αλλα..
τον τιμω καθε χρονο με τον δικο μου τροπο.. πιστευω ομως του χρονου θα τον γιορτασω κανονικα εξω με ενα αληθινο ερωτα ...
πιο δυνατο και απο το φοβου του θανατου..
μακαρι..
πιστευω ακομη οτι ειναι ωραιο να αγαπας εστω και μια φορα το χρονο...
ποσο θα ηθελα ομως να ειμαι εκει εξω στην αθηνα σημερα μεσα στο κρυο στημενος σε μια γωνια με ενα βιβλιο και ενα λουλουδι στα χερια μου..
για δωρο στον ομορφο ερωτα μου.
το ξερω αυτο δεν γινεται  και δεν μπορω να ειμαι εκει εξω...
μου αρεσει ομως σημερα η γιορτη αυτη..
γιατι ο ερωτας για μενα ειναι σε ολο του το μεγαλειο μια ανασα μια πνοη μια ζωη..
και μια φωτια..
μου αρεσει να βλεπω τα φιλια των ερωτευμενων γιατι μοιαζουν με διαμαντια που σκορπανε την λαμψη τους στις ψυχες των ανθρωπων..
μου αρεσει σημερα η γιορτη μου γιατι ειναι ολα στο κοκκινο...
στο κοκκινο της φωτιας του ερωτα του παθος..!!!
εναν τετοιο ερωτα ζητω να ζησω.. εναν..
ερωτα πιο δυνατο και απο τον φοβο του θανατου..
ερωτικη καλημερα..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου