Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Φιλι με εναν Ηλιο στην Ακρη του !!..


καλη μου φιλη..
μην ανησυχεις  καλη μου θα ειμαι συνεχεια μαζι σου.. οπως..
και μεσα στη καρδια σου με ολη μου την αγαπη γιατι εισαι τοσο γλυκια.
σαν ενα κοριτσι αγγελος εισαι που σε ποθω απο τα βαθη της καρδιας μου..
μπορεις να με δεις..
μπορεις να με αγγιξεις..
μπορεις να με αγαπησεις..
μπορεις να με φιλησεις..
μπορεις να με αγκαλιασεις..
μπορεις να με βαλεις στην καρδια σου..
μπορεις να με βαλεις να κοιμηθω στο στηθος σου.
μπορεις να κανεις οτιδηποτε θελεις με μενα..
ξερεις γιατι ....
επειδη με ποθεις .. και σε ποθω..
και αν στη σκεψη μου εισαι ερωτας και μεσα στο μυαλο μου εισαι τρελα..
ασε καλη μου φιλη τα παραλογα σου και μεσα στην καρδια μου αν μπορεις ελα..
γιατι ξερεις καλα σε περιμενει  ολος ο κοσμος μου και του παραδεισου η χαρη..
ελα λοιπον γιατι ειμαι μονος μου.
να γινουμε ζευγαρι...
φιλι ! με εναν ηλιο.. στην ακρη του !..
Ε!

2 σχόλια: