Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Βροχη ο Αγαπημενος μου Καιρος

βροχη...
ο αγαπημενος μου καιρος..
μου αρεσει που βρεχει εξω σημερα..
καθομαι με τις ωρες και την κοιτω μεσα απο το μικρο μου παραθυρακι..
νοωθω οτι με εγλωβιζει πιο πολυ η βροχη.
μου αρεσει η βροχη ειδικα οταν πεφτη την νυχτα μου αρεσει που την ακουω..
ποσο θα ηθελα να ειμαι εξω τωρα εκει στη βροχη να χορεψω τον αγαπημενο μου χορο.
το χορο βροχης...
λατρευω τη βροχη..
θελω να ειμαι εξω να βρεχομαι ειναι σαν λυτρωτικη για μενα...
αγαπω τη βροχη γιατι βρεχει ονειρα και ελπιδες εστι νοιωθω για μενα..
οταν ειμαι εξω στη βροχη με εξαγνιζει μεσα στη ψυχη μου..
ακομα η βροχη μου θυμιζει της μελαγχολικες μου μερες εδω μεσα.
την εχω σαν μοιρολατρια μεσα μου καθε φορα που βρεχει..
βροχη φωναζω μεσα μου υγρες ανασες του ουρανου ειναι για μενα..
βροχη ομως και τα συναισθηματα μου που εχω και οι σκεψεις μου..
αγαπω τη βροχη και το πουκαμισο μου που ειναι βρεγμενο μετα το χορο μου μεσα σε αυτη..
δεν λεω οτι ειμαι ρομαντικος αλλα η βροχη παντα εχει ενα τροπο να με μεγευει..
η βροχη ακομη μου χαριζει στιγμες για ολα μου τα συναισθηματα μου..
χωρις να τα φυλακιζω τα αφηνω  να ανασανουν μαζι της..
και αν εξω ειναι βροχη σταγονες και τα δακρυα μου ειναι σημερα με τη βροχη η μνημη μου..
που δεν με αφηνει..
βροχη εξω και οι σκεψεις μου θελω να ειναι μαγεμενες...
βροχη εξω σημερα ποσο θαθελα να ειμαι εξω να περπατω μεσα στη βροχη ..
η ναμαι εξω μονος στο προαυλιο της φ.. να χορευω και να κλαιω γιατι ξερω ετσι δεν με βλεπει κανεις...
αγαπω τη βροχη και αν σε αλλους φερνει μελαγχολια..
σε μενα φερνει νοσταλγια και χαρα..
βροχη..
ο αγαπημενος μου καιρος..
Ε!

1 σχόλιο: