Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Ω! Ομορφια μου Εσυ..!!

ομορφια μου..
την ομορφια σου που εχεις και που την ειδα.
δεν μπορω να την κραταω μονο για μενα..
ζηταω και θελω φιλη μου και οι αλλοι να την δουν ..!
δεν μπορω δεν γινεται να σηκωνω μονος μου το εξαισιο υπεροχο βαρος της..
θελω να το μοιραστω...
πιστεψε με ειναι αναγκη. βαθεια αναγκη της ψυχης  η ομορφια..
γιατι οταν την βρισκεις ματια και ακοη γινονται μεταληψη μιας θεοτητας..
γευεσαι προσφερμενος απο ανθρωπο σε ανθρωπο..
ω! ομορφια μου να λοιπον που υπαρχεις σε αυτη την παραξενη τροφη της ψυχης μου..
η ομορφια σου ειναι ομορφια των ματιων μου..
ομορφια μου ομορφη εισαι σε φωτογραφια που σε ειδα αλλα και σε ψυχη..
η ψυχη σου και η καρδια σου ετοιμη παντα για την προσφορα..
σαν αλαφιασμενη ψαχνεις για κατι καλο για λεξεις ισως που πιστα..
θα σε εκφρασουνε να δοθεις σε αυτες μετα για να γινεις το αγιο δισκοποτηρο..
που θα ακουμπησει στα χειλη των ανθρωπων..
πεσμου σε παρακαλω πως να χαρω τουτη την ομορφια που εχεις..
να ξερεις κατι ποτε δεν την χορταινεις την ομορφια..
γιατι καθε φορα που σε αντικρυζω αλλαλος μενω και σκλαβος σου..
σαν παιδι γινομαι καθε φορα που σε κοιτω στα κρυφα καλη φιλη μου..
για να θαυμασω την ομορφια σου σαν πρωτη παλι φορα..
ομορφια μου εσυ..
Ε!

1 σχόλιο:

  1. "γιατι καθε φορα που σε αντικρυζω αλλαλος μενω και σκλαβος σου.."
    Μια απο τα ιδια παθαινω..αχ...αχ...ποσο ομορφα γραφεις...
    Καλο Σκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή