Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Κυριε Σου Επλεξα Στεφανι..

Κυριε..
εγω ο αμαρτωλος σημερα σου επλεξα ενα στεφανι απο χαρτι..
να στο φορεσω στο γερμενο Σου κεφαλι !
να σε αλαφροσω λιγο απο τη ζαλη του πονου των καρφιων που εχεις και το αιμα.
να σου παρω το στεφανι που σου φορεσαν οι τυραννοι για στεμα..
ΕΣΕ το Βασιλια των Βασιλεων...!!
εγω ο αμαρτωλος σημερα σου επλεξα στεφανι απο χαρτι.
που εχουν τα χαρτια του το σχημα της καρδιας για να  σε αγκαλιαζει με αγαπη..
σκια και βαλσαμο στον Πονο σου να γινει..
εγω ο αμαρτωλος σου επλεξα στεφανι σημερα απο χαρτι εδω μεσα..
στο εναποθετω εκει για να δροσισω λιγο τη φωτια σου
οταν φωναξες ΔΙΨΩ με ενα σου λυγμο.
και αν κυλαγαν καυτα τα δακρυα σου εκει στο κουρνιαχτο και στον αλαλαγμο..
αυτοι σε ποτισαν χολη μαζι και ξυδι ..
εγω ο αμαρτωλος σου επλεξα στεφανι απο χαρτι αφου δεν εχω λουλουδια εδω μεσα..
επλεξα ομως μερα που ειναι το στεφανι αυτο..
Για Σενα Τον Μοναδικο και Τον Δικο μας για Σε
Κυριε τον Κτιστη του παντος και το Θεο μας !
πικραινομαι τωρα που σε βλεπω στο σταυρο και ταπεινα γονατιστα σου φωναζω Κυριε μου
Συγχωρεσεμε και εμενα τον Αμαρτωλο..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου