Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Υπερετης σου θα Γινω..

Μαγισσα μου..
ασε τα ξενυχτια μου να φρουρουν τα ονειρα σου..
ασε την αγαπη μου να χαιδεψει τα χειλη σου..
αφησε τον πονο μου να σου μετρα τα μαλλια σου.
αφησε και το παθος μου να κεντρισει τα ματια σου..
αφησε σε παρακαλω ο πονος μου να δεθει με τα δικα σου χερια και το αγνο δακρυ μου σβηστο αν μπορεις με τα φιλια σου..
ασε τη λαχταρα μου να θρηνη στα γινατια σου καλε..
και στη οψη απο τα γραφτα μου ναμαι εγω ο κυριος σου..
αφησε με και στο ορκιζομαι ταπεινος υπερετης θα ειμαι για σενα..
για να σου γυαλιζω την λαμψη σου που φωτιζει τον ηλιο..
και αν εσυ δεν θελεις να φαινομαι  με μια πυρινη πετρα χαραμαδες πολλες θα ανοιξω κοντα  σου στη μορφη σου..
και απο εκει κρυφα θα βλεπω ποσοι σε αγαπουν...
και ποσα καλα ειναι ολα τα λαφυρα σου..
Μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου