Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Το Ονομα σου Μυστικο...

Μαγισσα μου ...
το ονομα σου το καλο δεν θελω ποτε να το φωναξω...
δεν θελω ποτε να σου το μαρτυρησω..
 θελω να εχω παντα κρυφη  την πληγη μου και κανενας να  μην ξερει το ονομα σου..
στις νυχτες μου εδω στην περισυλλογη μου και στην αυτοσυγκεντωση  τον νοιωθω  μεσα μου ενδομυχα μου  και παντα με χαρα..
το ονομα σου.. παντα στο κοιτω.. αλλα..
ποτε δεν το ειπα δυνατα σε αλλον να το ακουσει.
αντεδρασα πολλες φορες με πεισμα  να σιωπησω και νυχοπατωντας εφτασα ναι σου το λεγω δεν  το   αρνουμαι...
παραφρονα ανυπερβλητα πιστα..  πως..
το ομορφο καλο σου ονομα  το εχω παντα μεσα στην καρδια μου..
και οχι μονο...
αλλα παντου γραμμενο ειναι σε μονογραμμα σε καρδια σε σκιτσο  και σε ζωγραφια..
σε τατουαζ ακομα και σε χαρακιρι...
αυτο το ακαταμαχητο το ανειπωτο και θειο ομορφο ονομα σου...
τωρα ξερω πως..
το πνευμα σου την μαντεψε τη λεξη και ξερει αγαπη την λενε..
Μαγισσα μου.. μην λυσσομανεις..
και μην οργιζεσαι δεν σου τη φορτωνω ταιρι..
θα την σηκωσω μονος..
σαν κρυφη πληγη μου και ανωνυμη που εισαι...
και να ξερεις το ονομα σου το ασπιλο το ωραιο και αξιαγαπητο..
δεν θα το μαθει κανεις...
μονο εσυ θα το ξερεις ...
Μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου