Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Ελα για Λιγο Μονο..

 Μαγισσα μου..
Ελα και χαρισε μου..

αν μπορεις ενα ψιχουλο αγαπης..
χαρισε μου ενα δακρυ δροσιας..
ελα και μιλησε μου εστω και μεσα στον υπνο μου τη νυχτα..
και επιτρεψε μου να σε ονειρευτω..
απαλλαξε με απο τις αναμνησεις μου και αν μπορεις χειρουργησε με..
απο τις ενοχες..
κλειδωσε με μεσα στο μυαλο σου να σκουριασω και πετα θελω το κλειδι..
ελα και μετρησε με με την αγκαλια σου..
γιατι η παλαμη σου ειναι μικρη....
ελα και θα σε ενωσω μεσα στο τετραδιο μου που γραφω για την πλατωνικη αγαπη..
εσυ Μαγισσα μου που σημαδεψες ανεξιτηλα την εδω μεσα ζωη μου..
εσυ που ηρθες αγαπημενη και κορφολογησες  τους ανεγγιχτους ποθους του ονειρου μου...
εσυ λατρεμενη μου Μαγισσα..
που ηλθες απροσμενα στη ζωη μου να ανασυνθεσεις τα ονειρα μου..
που τα εχει θρυμματισει η πραγματικοτητα στα ματωμενα κρασπετα της καρδιας μου..
ελα..
ελα να οδηγησεις τα βηματα μου εκει στο απανεμο αγνωστο λιμανι..
ελα...
αυτη την υστατη στιγμη που σε ποθει η ψυχη μου...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου