Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Οι Φιλες μου στο Εφετειο.

Εφετειο..
ηταν ολοι εκει και με περιμεναν...
εφτασα στο διαδρομο..
εκανα μετανοια  φιλησα το χερι του γεροντα μου λεγονας ευλογησον και φιλωντας  σταυρωτα..
πρωτον πρωτον..
μετα αγκαλιασα και φιλησα την μανα μου το ιδιο..
μετα ολες της φιλες μου μια μια που ηρθαν απο ολα τα  αγαπημενα μου σαιτ  για συμπαρασταση και για να με δουν..
ευχαριστω πολυ ελεγα σε ολες αγκαλιαζοντας μια προς μια και φιλωντας τες σταυρωτα...
ηταν η ναντια η μαρια η γιωτα η μιραντα το σοφακι η ζωη η νινα  η μαγδα και η αθανασια με τον γιο της μαζι..
κατσε μου λεει η ναντια να σου φιαξω καλυτερα την κοτσιδα σου και με εφιαξε..
μισο τους ειπα και πηγα μεσα στην αιθουσα και φιλησα το ευαγελιο κανοντας προσευχη...
γυρισα στις φιλες περιμενοντας να αρχισει η δικη μου..
ποσο χαρηκα που ηταν ολες κοντα μου...
πεταχτηκε αμεσως η μαρια και ειπε πες μας πια ειναι η Μαγισσα σου που γραφεις...
και εγω ειπε η γιωτα θελω να μαθω πια ειναι..
χαμογελασα και δεν ειπα τιποτα..
η μιραντα με ρωτησε το ξερει η Μαγισσα πως εχεις δικη σημερα..
δεν απαντησα..
η νινα εβγαλε την τελευταια αναρτηση μου απο τη τσαντα της και ζητησε να της γραψω κατι πανω..
σαν αυτογραφο ας πουμε...
σε ευχαριστω πολυ που ηρθες σημερα εδω  για μενα συμπαρασταση μου δινεις δυναμη παντα να το θυμασαι.. Ε!
καθε πρωι χαραματα και εγω μπαινω οπως μου ειπες να σε διαβασω στο σαιτ μου με αγωνια να δω τι θα γραψεις σημερα..
μου ειπε η νινα..
και εγω ειπε η κυρια ζωη μου το ειπε η νινα που να μπαινω να σε διαβαζω..
εγω σε εχω αρχικη σελιδα ειπε η γιωτα και γελασεμε ολοι μαζι..
ναι ειπε η μαρια το εχω δει σπιτι της στον υπολογιστη της...
η μαδγα ειπε οταν σε διαβαζω κλαιω δεν μπορω παναθεμα σε ετσι οπως γραφεις..
εγω εχω καιρο να μπω ειπε η αθανασια..
εγω μπαινω και βαζω σχολιο και αφιερωνω τραγουδακια  ειπε το σοφακι...
φιλες μου με τιμα ολα αυτο που κανετε  αλλα για σημερα που ειστε εδω δεν εχω λογια..
η χαρα μου μεσα μου μεγαλη..
σας ευχαριστω πολυ πολυ ολες ειπα...
σας ευχαριστω  γιατι αυτο ειναι το μυστικο της αισιοδοξιας μου και γραφω..
γραφοντας περναει ο καιρος μου εκει μεσα χαρι σε σας φιλες μου..
γιατι ξερω με διαβαζετε ...
πρεπει ομως να γινεται και εσεις φανερα μελη στα αγαπημενα μου σαιτ..
αφου ειστε χρονια μελη εκει να κανετε αναρτησεις και να αφηνετε και σχολιο..
ειναι καλυτερα ετσι τους ειπα..
βγαλαμε φωτογραφιες ολοι μαζι κανοντας χρεη φωτογραφου με το κινητο της η γιωτα μας..
η φιλη μου το σοφακι διπλα μου χαμογελουσε συνεχεια και με αγκαλιαζε..
μου κραταγε  τον φραπε μου στο χερι της..
και γνωρισε απο κοντα την μανα μου..
με ολες μιλησα και απαντουσα σε οτι με ρωταγαν για της συνθηκες εκει και αλλα..
θα τα ακουσετε ολα μεσα στη δικη ειπα..
περιμεναν ομως να δουνε τι λεγαμενη να ερθει να δουνε πια ειναι..
θα σας τη δειξει το σοφακι πια ειναι ειπα την ξερει πολυ καλα..
ποσο καιρο ειχα να δω κοσμο να με  στηριζει ενιωσα ομορφα μεσα μου που ηταν ολες οι φιλες μου σημερα εδω μαζι μου..
χαμογελουσα αλλα η αγωνια μου μεσα μεγαλωνε οσο πλησιαζε η ωρα...
ο γεροντας μου εκανε νοημα κατσε κατσε με τις φιλες σου μου ειπε..
και πηρε την μανα μου και πηγαν μεσα στην αιθουσα μαζι..
μιλησα λιγο με το δικηγορο μου στα γρηγορα  σαν επαναληψη ας πουμε...
 να σε δω πως εισαι μου λεγει  με το κουστουμι.. δεν φοραω ποτε γραβατα δεν την θελω δεν την μπορω του ειπα..
με επιασε και εφιαξε λιγο το σακακι μου και  το παντελονι μου μπροστα πισω..
οκ ειπε..
ωπ! δευτερο τσιμπημα μεσα μου..
παγωσα αμεσως και ενιωσα τον ιδρωτα να τρεχει μεσα μου..
ο δικηγορος κοιταγε στην ουσια της τσεπες μου να δει αν εχω μεσα το στικακι τις φωτογραφιες και της αποδειξεις μου ...
ηταν δικος τους δεν εκανα λαθος τον καταλαβα  απο χθες  με αυτο που ειπε..
ευτυχως δεν με εψαξε στις καλτσες μου..
κουνια που σε κουναγε ειπα μεσα μου νομιζεις πως εισαι ξυπνιος ..
γυρισα στης φιλες μου που δεν καταλαβαν τιποτα ..
εκεινη την ωρα ηρθαν η λεγαμενη με μαυρα μεγαλα γυαλια..
μαζι της η  φιλη μου η δημητρα μαρτυρας  ομως υπερασπισης της λεγαμενης..
και οι δικηγοροι της..
ποσους μηνες ειχα να την δω τη λεγαμενη...
μπηκαν αμεσως στην αιθουσα ..
οταν την ειδα κατι ενοιωσα μεσα μου...
καταλαβαν οι φιλες μου πια ειναι η λεγαμενη..
οι αστυνομικοι μου εκαναν νοημα επρεπε να μπουμε μεσα...
μπαινοντας μεσα εκανα 5 κλικ στο στυλο που ειχα στα χερια μου προς το γεροντα μου που καθοταν μια σειρα πισω μου..
καταλαβε αμεσως...
καθισαμε απο την αλλη πλευρα δεξια μπροστα..
ουτε γυρισα να την κοιταξω..
ανεβηκε πρωτος στην εδρα ο προεδρος..
μετα οι δικαστες και ο εισαγγελεας φωναζε ονοματα απο την αιθουσα..
φωναζε τους ενορκους να ανεβουνε πανω στην εδρα...
συνεχιζεται.. με το η αληθεια φορεσε σιωπη..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου