Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Νυχτας Λογια....

Νυχτα..
παλι μπροστα στο κενο τετραδιο μου να θελω
να γραψω..
εχω ομως την αγωνια οπως ο αρρωστος..
και την αγωνια που εχει ο μαθητης..
σαν να φοβαμαι αληθινα και σχεδον τρεμω
μπροστα στο τετραδιο μου για αυτο που θελω σημερα και παλι να γραψω..
σε αυτο που τωρα θα καταγραφει εδω στη νυχτα μου..
αφου ξερω καλα..
δολοφονημενα ειναι τα αισθηματα μου.
απορριπτεα και η ευαισθησια μου..
ακομη ανυπαρκτη ειναι η και φαντασια μου...
σκεφτομαι πως τα καταφερνουν και επιζουν με τοση πλανη που υπαρχει εδω μεσα παντου.
μεταξυ τοσων εγγραφα τετραδια που εχω και αλλα τα τοσα ημερολογια μου..
απεριττη ειναι ομως η ομορφια τους ετσι οπως τα εχω στοιβα ..
να μου απαριθμουν το τι εχω γραψει τοτε...
και τωρα..
τωρα ομως την νυχτα με το ελαχιστο φως που εχω μου φαινονται σαν υπομνηση ζωης...
πολλες οι ωρες της νυχτας εδω πανω και παντου μονο μαυρο υπαρχει..
και αν νοιωθω ενας αντρας νεκρος δεν ειμαι εγω..
ειναι ο αλλος μου εαυτος...
καληνυχτα..
Ε!

2 σχόλια:

  1. Θλιμμένα μα συνάμα όμορφα, γεματα συναισθηματα τα λόγια σου. Καλή Κυριακή εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταθεση ψυχης ειναι φιλη μου..
    τα λογια και οι σκεψεις που γραφω..
    επισης καλη κυριακη αν και ειναι λιγο αργα..
    γλυκο βραδυ να εχεις..
    Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή